خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,701

ونگر: ولبک بالغ شده است

ونگر: ولبک بالغ شده است
دنی ولبک در ابتدای فصل جاری از منچستر یونایتد راهی آرسنال شد. ملی پوش انگلیسی در بازی برابر لیتوانی موفق شد گلزنی کند و ونگر باور دارد او گامی رو به جلو برداشته است.

فکر می کنم او بازیکن مهمی است که کمک زیادی به تیم می کند. نه فقط گل هایی که می زند بلکه در کار های تیمی هم بسیار مشارکت دارد.

او بازیکنی در خدمت تیم است و باور دارم پیشرفت فنی زیادی داشته است. وقتی حالا به او نگاه می کنید من باور دارم او از نظر فنی بسیار بالغ تر شده است، در برابر دروازه خونسردی بیشتری دارد، کیفیت حرکاتش در حال بهتر شدن هستند و او ویژگی های خیلی خیلی زیادی دارد.

رقابت اصلی دنی ولبک در تیم ملی با هری کین است اما ونگر باور دارد مهاجم آرسنال آنقدر عملکردهای خوبی داشته که جایگاهش را حفظ کند.

کین یک بازی کرده و برای انگلیس خوب است که گزینه های زیادی داشته باشد و بهترین را برگزیند. ولبک تا کنون همیشه آن بازیکن منتخب بوده و نمی دانم پس از جمعه شب، روی هاجسون چطور نظر خود را تغییر خواهد داد.

برچسب‌ها: ونگر ولبک آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 0

247 موهاوی1394/01/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi