خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,701

ونگر:نمی‌فهمم چرا والکات آن موقعیت را گل نکرد

ونگر:نمی‌فهمم چرا والکات آن موقعیت را گل نکرد
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با قبول شکست 2-1 مقابل واتفورد در خانه، از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت. آرسن ونگر پس از قبول این شکست در نشست خبری بازی حاضر شد.

سرمربی آرسنال به خبرنگاران گفت:" کار فوق العاده ما در جام حذفی سرانجام به اتمام رسید آن هم در روزی که با توجه به نمایشمان شایسته پیروزی بودیم. با این حال واتفورد شایسته احترام است آن ها از تمامی موقعیت های اندک خود استفاده کردند. ناراحت کننده است چرا که تیم تمام تلاش خود را انجام داد. بازیکنان هدف خود را فراموش نکرده بودند. روی گل اول مرتکب اشتباه بدی شدیم.

از لحاظ پزشکی امکان فیکس بودن ولبک در ترکیب اصلی وجود نداشت. کار سختی مقابل بارسلونا پیش رو داریم، اما باید تلاش کنیم تا کار غیر ممکن را ممکن کنیم."
او در مورد موقعیتی که دنی ولبک در ثانیه های پایانی از دست داد، گفت:" درک کردن این دشوار است که چطور آن موقعیت گل ‏نشد. می خواهم آن صحنه را بار دیگر تماشا کنم. این یک دیدار ویژه جام حذفی مقابل تیمی بود که برای مبارزه به اینجا آمده بود. آنها ‏برای استفاده از موقعیت های شان آمده بودند. چیز بیشتری برای گفتن وجود ندارد.‏
این نتیجه ارتباطی به اعتماد به نفس ما ندارد. البته که تیم اعتماد به نفس دارد. نتایج اخیر این را نشان نمی دهدد اما ما مقابل تیم های ‏خوبی بازی کردیم. نتایج اخیر، تساوی 2-2 مقابل تاتنهام با 10 نفر و پیروزی 4-0 برابر هال سیتی. نمی دانم چرا نباید اعتماد به نفس ‏داشته باشیم."‏

برچسب‌ها: ونگر ولبک آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

202 آرسنال3331394/12/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi