خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,701

از عملکرد ولبک راضی بودم

از عملکرد ولبک راضی بودم
ونگر عنوان کرد که دلیل اینکه ولبک نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند، فشار زیاد و خستگی او بوده است.
آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از کشست 2-0 مقابل دورتموند، به تمجید از دنی ولبکی پرداخت که در جریان بازی، چندین موقعیت از دست داد.

مهاجم انگلیسی این شانس را داشت که برای توپ‌چی ها گلزنی کند و نتیجه را تغییر دهد ولی توپ‌هایی که از دست داد باعث شد تا بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان برسد.گل‌های چیرو ایموبیله و اوبامیانگ که هر کدام در یک نیمه به ثمر رسید، باعث شد تا بازی با نتیجه 2-0 به پایان برسد. ولی ونگر از انتقاد کردن از ولبک پرهیز کرد.

او در جمع خبرنگاران گفت: "ولبک خطرناک ظاهر شد ولی نیمه دوم خسته بود. نتوانست گلزنی کند ولی خوب دوید و در ادامه بازی جنگندی خوبی داشت. او باید یک گل بزند تا فشار از شانه اش برداشته شود."

ونگر سپس راجع به بازی گفت: "فکر می‌کنم که در سطح خودمان نبودیم. آنها شایسته پیروزی بودند. من هنوز معتقدم که کمی بدشانس بودیم زیرا 10 ثانیه پیش از نیمه اول گل خوردیم و این موضوع کارمان را سخت کرد. با وجود نمایش متوسطمان، موقعیت‌های زیادی داشتیم. این کمی پارادوکس اینجاد کرد. می‌توانستیم پیش هم بیفتیم، موقعیت های خوبی داشتیم."

برچسب‌ها: ونگر ولبک آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

30 1

275 آرسنال791393/06/26

نیاسا میری: ولبک بدترین بازیکن بود دیشب

26 شهریور (15:27)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi