خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

سوارز:در انگلستان فقط برای لیورژول بازی می کنم

سوارز:در انگلستان فقط برای لیورژول بازی می کنم
امشب برای هواداران لیورپول شب خاصی بود. شبی که بسیاری از ستارگان سابق این تیم برای دیدار خیریه که به همت استیون جرارد ترتیب داده شده بود به ورزشگاه آنفیلد بازگشته بودند.
سوارز: در انگلیس فقط برای لیورپول بازی میکنم
به گزارش "مستر90"، در میان این بازیکنان، بی شک لوئیس سوارز محبوب ترین بازیکن محسوب می شد. او که تابستان گذشته لیورپول را پس از سه فصل، به مقصد بارسلونا ترک کرد، امروز همراه با فرناندو تورس دیگر ستاره محبوب سابق، به آنفیلد بازگشت.

سوارز در پایان این دیدار که به تساوی 2-2 ختم شد به خبرنگاران گفت:" هیچکس از آینده خود خبر ندارد. شاید روزی به انگلیس برگردم و در آن صورت بدون شک بار دیگر برای لیورپول بازی خواهم کرد. در انگلیس فقط برای این تیم بازی خواهم کرد.
سال 2011 به قصد بازی کنار تورس با لیورپول قرارداد امضا کردم اما سه روز پس از پیوستن من به لیورپول، تورس به چلسی رفت. امشب این فرصت خوبی بود تا کنار او به میدان بروم. استقبال هواداران از من فوق العاده بود و امشب را هرگز فراموش نخواهم کرد. یک شب جادویی."

برچسب‌ها: لوئیس سوارز بارسلونا استیون جرارد لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

328 سانتوس رولینیو1394/01/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi