خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

شک ندارم که سوارز در لیورپول خوشحال تر بود

شک ندارم که سوارز در لیورپول خوشحال تر بود
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز بین سال های 2011 تا 2014 برای لیورپول بازی می کرد و در آخرین فصل حضورش در این باشگاه با زدن 31 گل در 30 بازی توانست کفش طلای اروپا را نیز تصاحب کند. او در لیورپول بازیکن بسیار محبوبی بود ولی پس از جنجال های جام جهانی 2014 تصمیم گرفت راهی بارسا شود. او در نوکمپ هم به درخشیدن ادامه داده و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان بارسلوناست.

خوزه انریک اما معتقد است که سوارز در لیورپول خوشحال تر بود.

او به پادکست "The Anfield Wrap" گفت:« تیمی بهتر از لیورپول برای فوتبال بازی کردن نیست. لیورپول باشگاهی باورنکردنی است. همه دنیا از رئال و بارسا حرف می زنند ولی از لحاظ تجربه لذت فوتبال برای یک بازیکن، جایی بهتر از لیورپول وجود ندارد و نمی توان تیمی را با لیورپول مقایسه کرد. سوارز برای مثال در بارسا هم بهترین بازیکنان فوتبال دنیاست و جام های زیادی هم برده ولی شک ندارم که او در آنفیلد خوشحالتر بود.»

انریک ادامه داد:« به یاد دارم که هواداران در طول بازی برای دقایق طولانی نام او را فریاد می زدند و واقعا همه چیز غیرواقعی به نظر می رسید. چند سال پیش برای تماشای بازی بارسا و یوونتوس به نوکمپ رفته بودم و در طول بازی هواداران بارسا دو بار فقط مسی را تشویق کردند. با خودم فکر کردم که خدای من، در لیورپول برای فن دایک، رابرتسون، آلیسون و کلوپ هم شعار ساخته اند و هنوز هم در هر بازی نام جرارد را فریاد می زنند.»

برچسب‌ها: لوئیس سوارز بارسلونا لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

100 تهران مادرید 20 (ح)1399/01/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi