خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

حذفی تلخ و باورنکردنی!!

حذفی تلخ و باورنکردنی!!
لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا بعد از شکست 4-0 این تیم مقابل لیورپول و ناکامی در صعود به فینال چمپیونزلیگ، گفت او و هم‌تیمی‌هایش باید از هواداران بارسا طلب بخشش کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا درحالیکه بعد از پیروزی 3-0 مقابل لیورپول در نوکمپ، در دور رفت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ خود را تا حد زیادی در فینال این رقابتها می‌دید دیشب در آنفیلد در یکی از شبهای خارق‌العاده تاریخ فوتبال، مقابل شاگردان کلوپ شکست سنگین 4-0 را تجربه کرد تا از رسیدن به فینال محروم شود. لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسا بعد از بازی از این شکست بسیار ناراحت بود و گفت او و هم‌تیمی‌هایش باید از هواداران بارسا طلب بخشش کنند.
دوباره رم

سوارز در این باره گفت:" ما باید انتقادهای زیادی به خودمان وارد کنیم. بعد از رم این دومین باری است که با این داستان روبرو می‌شویم. ولی نمی‌شود یک اشتباه را دو سال پیاپی تکرار کرد. چیزهای زیادی هست که باید به آنها فکر شود و بررسی شود".

لیورپول

ستاره اروگوئه‌ای در ادامه گفت:"آنها هر کاری می‌خواستند کردند. خیلی زود به گل رسیدند و از اولین ثانیه بازی تا آخرین ثانیه بازی به موفقیت‌شان باور داشتند".
والورده

سوارز درباره سرمربی بارسلونا گفت:" کسانی که در زمین بازی می‌کنند ما هستیم. مربی در دور رفت رویکرد تیم را تعیین کرد و نتیجه گرفت و اینجا هم سعی کرد همان را تکرار کند. ما باید به خاطر ذهنیت‌مان در این بازی و آنچه امروز از بارسلونا دیده شد عذرخواهی کنیم".

شکست 4-0

سوارز درباره شکست سنگین بارسا در آنفیلد گفت:" در جریان گل چهارم مثل بچه‌ها بازی کردیم. حالا هم باید به درستی انتظار داشته باشیم که طوفانی از انتقاد بر سرمان آوار شود".

ناراحتی از شکست

ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا درباره شرایط خودش و هم‌تیمی‌هایش بعد از این شکست سنگین گفت:" ما خیلی ناراحت و غمگین هستیم. درد این شکست را با تمام وجود احساس می‌کنیم. ما فوتبالیست‌های حرفه‌ای هستیم".

برچسب‌ها: بارسلونا لوئیس سوارز لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

131 мощфхз1398/02/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi