خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,777

Sky:”هیچ نشانه ای برای چشم پوشی از اینزاگی وجود ندارد”

Sky:”هیچ نشانه ای برای چشم پوشی از اینزاگی وجود ندارد”
میلان بعد از یک تساوی خانگی برابر هلاس ورونا، در دیداری که باید تنها با پیروزی از زمین بازی خارج می شد، در دقایق پایانی با دریافت دو گل تن به شکستی دیگر داد، تا همچنان روند عدم نتیجه گیری برای این تیم در سری آ ادامه داشته باشد.

بعد از تساوی برابر هلاس ورونا، تمام شواهد حکم به اخراج فیلیپو اینزاگی از روی نیمکت پرافتخار تیم میلان می داد، اما سران روسونری با مذاکراتی تلفنی رأی به باقی ماندن این مربی حداقل تا پایان دیدار برابر فیورنتینا دادند، اما بازهم با وجود شکست برابر فیورنتینا هیچ اتفاقی حداقل برای اینزاگی رخ نداد.
به گزارش شبکۀ “Sky Sport” ایتالیا، در حال حاضر هیچ نشانه ای برای چشم پوشی از فیلیپو اینزاگی وجود ندارد و به نظر می رسد سران میلان همچنان به این مربی برای ادامۀ این فصل اطمینان خواهند کرد.
براساس این گزارش، متأسفانه به نظر می رسد سران روسونری، با وجود عملکرد ضعیف میلان در نیم فصل دوم، تصمیم دارند همچنان به اینزاگی اعتماد کرده و به او برای خارج کردن میلان از این وضعیت وقت دهند.
الساندرو آلکیاتو در مصاحبه با “Sky Sport” پس از شکست روسونری گفت: “گالیانی بعد از پایان بازی برابر فیورنتینا بسیار عصبانی بود، اما او هیچ اشاره ای به اینکه اینزاگی اخراج خواهد شد، نکرد و به احتمال زیاد هیچ اتفاقی امشب برای اینزاگی نخواهد افتاد”
آدریانو گالیانی پیش از آغاز بازی میلان برابر فیورنتینا در مصاحبه ای کوتاه با شبکۀ “Sky Sport” مورد مذاکره با مائوریتزیو ساری مربی امپولی با عصبانیت صحبت کرد و به این سئوال پاسخ داد.
گالیانی در مورد این شایعات گفت: “هیچ مذاکره ای وجود ندارد، من نمی فهمم چرا در یک هفتۀ گذشته در مورد این مسائل، اینقدر صحبت می کنند، این شایعات دروغ است”

برچسب‌ها: آث میلان فیلیپو اینزاگی میلان اینزاگی اسکای

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 0

394 آ.ث روسونری1393/12/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi