خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

آیا میلان متیو موساکیو را در انتقالی رایگان از دست می دهد؟

آیا میلان متیو موساکیو را در انتقالی رایگان از دست می دهد؟
میلان در مارکت نقل و انقالات خود با مشکلی مواجه شده است، چرا که آنها ممکن است مدافع خارجی خود را در انتقالی رایگان از دست بدهند.
در آستانه شروع فصل جدید، میلان سخت در تلاش است تا بازیکنانی را جذب کند و بازیکنان مهم خود را نیز حفظ کند. از تمدید قرارداد زلاتان ایبراهیموویچ تا فروش ریکاردو رودریگز، هنوز کار آنها تمام نشده است.
به گزارش سوشیانت نیوز، روسونری به دنبال اضافه کردن یک مدافع میانی با کیفیت به خط دفاعی تیمش می باشد. با این اوصاف، این همچنین بدین معنا است که آنها باید برای این مهم، فضای لازم را ایجاد کنند که به موجب آن بازیکنانی چون لئو دوئارته و متئو موساکیو در خارج از ترکیب قرار دارند.
مدافع برزیلی میلان احتمالا به باشگاه دیگری قرض داده خواهد شد چرا که هنوز پتانسیل واقعی این بازیکن مشخص نشده است، در حالی که مدافع آرژانتینی میلان به سختی می تواند راهش از میلان جدا شود. او در حال حاضر مصدوم بوده و این موضوع یافتن مشتری در این تابستان را بسیار سخت خواهد کرد.
به عبارت دیگر این احتمال وجود دارد که متئو موساکیو در باشگاه میلان بماند اما مشکل جایی است که قرارداد او در پایان سال 2021 تمام خواهد شد و روسونری ممکن است او را به صورت رایگان از دست بدهد. در صورتی که میلان موفق به فروش او در تابستان جاری نشود تنها یک راه و امید برای میلان باقی خواهد ماند و آن قرار گرفتن این بازیکن در لیست فروش زمستانی ماه ژانویه می باشد.

برچسب‌ها: آث میلان میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

176 Stefano Pioli1399/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi