خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

تمهیدات میلان برای تمرینات و از سرگیری دوباره‌ فصل

تمهیدات میلان برای تمرینات و از سرگیری دوباره‌ فصل
مدتی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا بخصوص شدت آن در ایتالیا، فوتبال در کل اروپا تعطیل شده است. هر چند که این مدت می تواند کمی بیشتر به طول بیانجامد اما به احتمال فراوان تیم ها پس از تاریخ ۴ام می به بعد به تمرینات را از سر خواهند گرفت.

به گزارش میلان نیوز ایتالیا، میلان سخت در تلاش است تا خودش را برای این سناریو آماده کند. البته کمپ تمرینی میلانلو تنها مکان باشگاه محسوب می شود، چرا که هر آنچه که لازم است را شامل می شود ( زمین های تمرین، سالن های بدنسازی و مکانی برای بازیکنان و کادر فنی )

به عبارت دیگر تمهیداتی که برای شروع تمرینات گرفته خواهد شد شدیدا سخت خواهد بود چرا که بازیکنان به همراه کادر فنی در زمین تمرین خواهند بود. با این اوصاف هنوز هیچ بیانیه رسمی از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا در رابطه با از سرگیری فصل منتشر نشده است.

به علاوه اینکه میلان هنوز بازیکنانی دارد که خارج از کشور ایتالیا به سر می برد و زمانی که آنها به کشور ایتالیا بازگردند می بایست مدتی را در قرنطینه سپری کنند. بنابراین وضعیت همچنان نامشخص و پیچیده به نظر می رسد.

برچسب‌ها: آث میلان میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

255 نام خلاف127515 (ح)1399/01/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi