خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پورتو
اتحاد پورتو
40
349

پیش بازی پورتو-بازل

پیش بازی پورتو-بازل
به گزارش "مستر90"، پورتو در غیاب مهاجم ارزشمندش، حال باید با تکیه به کریستین تیو برای پیروزی در بازی امشب و صعود به یک چهارم نهایی تلاش کند.

پورتو

شاگردان جولن لوپتگو امشب در غیاب جکسون مارتینز، مهاجم گلزن خود باید به مصاف بازل بروند. پورتو در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و یک تساوی کسب کرده و به نظر در فرم خوبی قرار دارد. دیدار رفت در سوئیس با تساوی 1-1 به پایان رسید و این در حالیست که پورتو با اختلاف تیم برتر میدان بود. بازل تنها یک شوت در چهارچوب داشت که به گل تبدیل شد ولی این آمار برای پورتو، 15 شوت بود. پورتو برای این بازی ،جکسون مارتینز را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

بازل

بازل در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و در فرم خوبی برای این بازی قرار دارد. با این حال، آنها در خانه مقابل پورتو تقریبا متوقف شده بودند و کار خاصی انجام ندادند و حالا در پرتغال، مسلما کار بسیار سختی پیش روی آنهاست. با این حال، در غیاب جکسون مارتینز، خط حمله ی پورتو کمی دچار افت خواهد شد. بازل تنها یک بار موفق به عبور از این مرحله رقابت‌های اروپایی شده که با سال 1974 باز می‌گردد. فابیان شار به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست و مارک سوچی و ایوان ایوانوف به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در بازی امشب حاضر باشند.

برچسب‌ها: پورتو لیگ قهرمانان اروپا بازل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

239 بارسلون بی1393/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi