خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

جرارد آماده بازنشستگی نیست

جرارد آماده بازنشستگی نیست
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهواسپرت، پل اسکولز هافبک سابق تیم منچستر یونایتد معتقد است بهترین پست برای استیون جرارد در خط میانی لیورپول است، او هنوز هم بازیکن مهمی برای این تیم است اما دیگر نمی تواند مانند گذشته در خط حمله فعالیت کند استیون تمام دوران بازی خود را در لیورپول گذرانده و ندیده ام در این تیم جایگاهی متفاوت از مهاجم داشته باشد اما ادامه این نقش برای بازیکنی که در 30 سالگی قرار دارد کمی مشکل می شود جرارد بهترین پاسور لیورپول است و خیلی بهتر خواهد بود اگر درخط میانی رابط بین بازیکنان باشد.

از سوی دیگر گری نویل هم معتقد است جرارد می تواند حداقل تا 3سال دیگر هم به بازی ادامه دهد جرارد 34 ساله است و از شرایط جسمانی خود به خوبی آگاه است اون می تواند با یک تصمیم گیری درست تا چند سال دیگر هم به فعالیت حرفه ای ادامه دهد.

*استوریچ: قوی تر از گذشته باز می گردم

دنیل استوریچ از آگوست تاکنون برای لیورپول به میدان نرفته است مصدومیت این مهاجم جوان موجب شد وی حتی نتواند تیم ملی انگلیس را در رقابت های انتخابی یورو 2016 همراهی کند.

استوریچ 25 ساله برای گذراندن دوران نقاهت و کسب بهبودی کامل در لس آنجلس به سر می برد و تصاویری از ورزش کردن خود را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد وی در توضیح عکس ها آورده است: نگران من نباشید هر روز به تمرینات فشرده ام ادامه می دهم تا به آمادگی کامل جسمانی بازگردم به شما اطمینان می دهم قوی تر از گذشته به ترکیب تیم بازگردم.

برندن راجرز سرمربی لیورپول پیش از این اعلام کرده بود شاید آنان مجبور شوند خود را برای یک دوره طولانی غیبت استوریچ در تیم آماده کنند به دلیل آنکه این نهمین مصدومیت پیاپی استوریچ در یک ناحیه خاص از پا محسوب می شود.

برچسب‌ها: استیون جرارد لیورپول انگلیس جرارد بازنشستگی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

37 0

375 نیباس1393/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi