خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

جرارد: روزي سرمربي ليورپول مي‌شوم.

جرارد: روزي سرمربي ليورپول مي‌شوم.
استیون جرارد، کاپیتان با سابقه لیورپول برای اولین بار اعتراف کرد که دوست دارد به زودی سرمربی تیم محبوبش شود.

استیون جرارد، کاپیتان انگلیسی لیورپول پس از پایان فصل آینده 35 ساله خواهد شد، اما این هافبک با تعصب لیورپولی‌ها در گفت‌وگو با مجله "24" از آرزویش برای هدایت تیم لیورپول سخن گفت.

به گزارش ایسنا، جرارد در گفت‌وگو با این مجله گفت: روزی آرزویم به عنوان سرمربی لیورپول به حقیقت خواهد پیوست. من به تازگی قراردادم را به مدت یک سال با لیورپول تمدید کرده‌ام و باید از همین حالا برای آینده‌ام برنامه‌ریزی کنم. هدفم این است که در 12 ماه آینده بتوانم در کلاس‌های مربیگری شرکت کنم. همیشه به زندگی پس از پایان دوران فوتبالم فکر کرده‌ام و می‌دانم بهترین گزینه پیش‌روی من هدایت تیم محبوبم " لیورپول" است.

جرارد در ادامه گفت: با جیمی کاراگر، صحبت کرده‌ام و او نیز دوست دارد که در کنار من در لیورپول همکاری کند. می‌خواهم در فوتبال باقی بمانم. اگر به اندازه کافی خوب باشم، اگر لیورپول تمایل به آوردن من به عنوان سرمربی داشته باشد، حتما این کار را خواهم کرد و سرمربی تیم محبوبم خواهم شد. این یک آرزو برای من است.

جرارد درباره کار کردن با مربیان مختلف در لیورپول، گفت: از کودکی سعی کرده‌ام چیزهای زیادی از مربیانم یاد بگیرم. از جلسات تمرینی آنها گرفته تا مسائل تاکتیکی. من حتی بعضی مواقع از کارهای مربیانم یادداشت‌برداری می‌کنم، زیرا فوتبال را دوست دارم. دوست دارم وقتی فوتبالم تمام می‌شود همچنان در این ورزش باقی بمانم چه به عنوان مربی یا سرمربی.

برچسب‌ها: لیورپول استیون جرارد انگلیس لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

52 2

472 استار بلو1393/06/16

16 شهریور (18:10)


جرارد8: آخ جووووون

16 شهریور (14:45)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi