خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

توافق کلوپ با جرارد برای بازگشت به آنفیلد

توافق کلوپ با جرارد برای بازگشت به آنفیلد
رسانه‌های انگلیسی از توافق یورگن کلوپ با استیون جرارد برای بازگشت به قرمزپوشان آنفیلد در فصل جابجایی زمستانی خبر دادند.
به نقل از روزنامه ایندیپندنت انگلیس، استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول به شمار می آید. او بعد از پایان فصل قبل از این باشگاه انگلیسی خداحافظی کرد و تصمیم گرفت که لس آنجلس گلکسی آمریکا را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کند.

روزنامه ایندیپندنت نوشت که یورگن کلوپ با استیون جرارد به توافق رسیده است که به آنفیلد برگردد تا در نیم فصل دوم برای تیم محبوبش بازی کند.

با توجه به تعطیلی که لیگ آمریکا در زمستان دارد جرارد می تواند به آنفیلد برگردد تا بار دیگر برابر لیورپول بازی کند. او تا سال ۲۰۱۶ با لس آنجلس قرارداد دارد اما برای پیوستن به لیورپول مشکلی نخواهد داشت چرا که رقم فسخ قرارداد برای او تعیین نشده است.

جرارد ۱۷ سال برای لیورپول بازی کرد و ۷۰۸ بار پیراهن این تیم را بر تن کرد. او نتوانست با قرمز پوشان آنفیلد قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند اما جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بالای سربرد. او در ۱۴ بازی که برای لس آنجلس به میدان رفته توانسته دو گل به ثمر رساند.

برچسب‌ها: استیون جرارد یورگن کلوپ لیورپول روزنامه ایندیپندنت انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

360 βiohazard1394/08/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi