خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

آندره شورله: به شایعات می خندم، من متعلق به چلسیم

آندره شورله: به شایعات می خندم، من متعلق به چلسیم
به گزارش مستر90، آندره شورله بعد از چند نمایش ضعیف توسط مورینیو نیمکت نشین شد ولی مقابل اسپورتینگ موفق شد گلی زیبا به ثمر برساند و بازی خوبی از خود به جا بگذارد.

شورله در مصاحبه با استاندارد گفت: "فقط می توانم به شایعات مبنی بر خروجم بخندم. قرار نیست در فصل نقل و انتقالات باشگاهم را عوض کنم."

"از بودن در جایی که هستم خوشحالم، در لندن خوشحالم. شهر را دوست دارم، هواداران را دوست دارم. تیم بزرگی داریم و می خواهیم در این فصل برنده جامی شویم. چلسی جاییست که به آن تعلق دارم و می خواهم کمکش کنم. می دانم که مربی برایم چه می خواهد و می دانم که دوستم دارد."

شورله در بیماری که عامل اصلی نیمکت نشینی و مشکلاتش بود گفت: "بیماری هفته و هفته ها طول کشید. حتی در طول جام جهانی بدنم زیاد حس خوبی نداشتش. نمی خواهم نام پزشکی بیماری را بگویم ولی گذشتن از علائم و نشانه های بیماری سخت بود. شاید علائم از بین رفته باشند، ولی تلفاتی بر بدن من باقی گذاشته اند و زمان زیادی برای بازگشت به شرایط بازی کردن گرفتند. در وضعیتی که می خواهم نیستم ولی حس بهترین دارم."

برچسب‌ها: چلسی آندره شورله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

65 1

236 Ronaldo1393/09/24

چلسی 40: آفرین

24 آذر (13:40)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi