خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

وینگر سابق لورکوزن در 29 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد

وینگر سابق لورکوزن در 29 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد
آندره شورله، وینگر سابق چلسی، دورتموند و تیم ملی آلمان در 29 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

آندره شورله، قهرمان جهان در سال 2014 به طرزی غیرمنتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

آندره شورله، وینگر 29 ساله آلمانی که چند روز پیش قراردادش را با دورتموند فسخ کرد، در اینستاگرام خود اعلام کرد که از دنیای حرفه ای فوتبال خداحافظی کرده است. آندره شورله در اینستاگرامش نوشت:

می خواهم به شما اطلاع دهم که دیگر به صورت حرفه ای فوتبال بازی نخواهم کرد. از تمام کسانی که در این سال های فوق العاده کنارم بودند، ممنونم. حالا برای تمام گزینه های زیبایی که پیش روی من است، آمادگی لازم را دارم.
سوابق و افتخارات آندره شورله
آندره شورله فوتبالش را در باشگاه ماینتس آغاز کرد و از سال 2009 تا 2011 عضوی از این باشگاه بود. شورله در تابستان 2011 با انتقالی 8.5 میلیون یورویی به بایرلورکوزن پیوست و در بایرلورکوزن بود که شورله نامی برای خود دست و پا کرد. پس از دو فصل درخشان، این وینگر آلمانی در انتقالی 22 میلیون یورویی به چلسی پیوست و یک سال و نیم برای آبی های لندنی به میدان رفت. در زمستان 2015، آندره شورله با 32 میلیون یورو به وولفسبورگ پیوست. دوران حضور او در وولفسبورگ نیز یک سال و نیم طول کشید و در تابستان 2016 با انتقالی 30 میلیون یورویی راهی دورتموند شد. شورله به مدت دو فصل برای دورتموند به میدان رفت و در دو فصل اخیر نیز او به صورت قرضی برای باشگاه های فولام و اسپارتاک مسکو بازی کرد. در فوتبال ملی، شورله در سال 2010 نخستین بازی خود برای تیم ملی آلمان را انجام داد و طی 57 بازی برای مانشافت، 22 گل به ثبت رساند.

شورله در جام جهانی 2014، عضوی از تیم ملی آلمان بود و در مسابقه فینال برابر آرژانتین، پاس گل پیروزی بخش آلمان را برای ماریو گوتسه ارسال کرد. شورله علاوه بر قهرمانی جام جهانی 2014 با آلمان، به افتخارات باشگاهی مهمی دست یافته است. این بازیکن آلمانی در فصل 15-2014 با چلسی به عنوان قهرمانی لیگ برتر و لیگ کاپ انگلیس دست یافت. شورله در وولفسبورگ نیز به دو جام رسید و با این تیم فاتح دی اف بی پوکال و سوپرکاپ آلمان شد. دی اف بی پوکال فصل 17-2016 نیز دستاورد شورله در دورتموند بود.

برچسب‌ها: آندره شورله بایر لورکوزن چلسی دورتموند ماینتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

142 بایر‌ لورکوزن1399/04/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi