خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

شورله: مورینیو من را به جشن قهرمانی دعوت کرد

شورله: مورینیو من را به جشن قهرمانی دعوت کرد
به گزارش ورزش 11، این ملی‌پوش آلمانی که 14 بار با پیراهن چلسی به میدان رفت، نتوانست انتظارات را در لیگ جزیره برآورده کند. با این حال بعد از آنکه قهرمانی آبی‌های لندنی در فصل جاری مسجل شد، او پیغامی باورنکردنی از ژوزه مورینیو دریافت کرد. شورله گفت:" مورینیو پیامکی برای من ارسال کرد و نوشته بود که من هم نزد این تیم مدال قهرمانی دارم و از من خواسته که برای بازی پایانی تیمش به انگلیس بروم. این اتفاق برای من بسیار خوشایند است چون نمی‌دانستم که علی‌رغم بازی نکردن در بیشتر بازی‌های فصل، من هم می‌توانم یکی از مدال‌گیرندگان باشم. من برای هم‌تیمی‌هایم واقعا خوشحالم. آنها در دور برگشت فصل جاری عالی کار کردند. البته که از اینکه من هم مدال می‌گیرم خوشحالم، اما کار اصلی را بچه‌ها انجام دادند."

این مدال در کنار مدال قهرمانی جام جهانی برزیل و مدال نقره یا طلای جام حذفی آلمان (بعد از انجام دیدار فینال برابر دورتموند) سومین مدالی است که شورله در فصل جاری فوتبال دریافت می‌کند.
شورله افزود:" من جام جهانی را تجربه کردم که برایم عالی بود و شروع فصل باشگاهی هم خوب بود اما زمانی رسید که بدنم یاری نمی‌کرد، ذهنم آشفته بود، خسته شده بودم و نتوانستم لحظات خوب زیادی را با چلسی تجربه کنم. برای همین خواستم به بوندسلیگا بازگردم. می‌خواستم در تیم جدید موقعیت بهتری داشته باشم و فرصت بازی بیشتری نصیبم شود. هنوز هم عاشق چلسی‌ام و از آن دوران سرخورده و پشیمان نیستم، بلکه تجربه بسیار بزرگی بود."

برچسب‌ها: آندره شورله ژوزه مورینیو چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

36 0

184 چل تهران سی1394/02/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi