خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,283

فن پرسی: منچستر در حال اوج گرفتن است!

فن پرسی: منچستر در حال اوج گرفتن است!
رابين فن پرسي، ستاره منچستريونايتد، پس از پيروزي 2-1 تيمش مقابل ساوتهمپتون و کسب پنجمين برد پياپي در ليگ برتر، اعلام کرد که شياطين سرخ در اوج قرار دارند.
فن پرسی در این دیدار هر دو گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند تا این تیم بتواند به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کنند. ستاره هلندی تایید کرد که تیمش در این دیدار بهترین نمایش ممکن را نداشت اما معتقد است که این پیروزی ثابت می کند آنها در حال پیشرفت هستند و در مسیر صحیح قرار دارند.
او به اسکای اسپورت گفت:" فکر نمی کنم در این دیدار بهترین بازی مان را ارائه کرده باشیم. ما کمی بی نظم بودیم اما به سختی جنگیدیم و هر کاری می توانستیم، انجام دادیم.
در نهایت، توانستیم به سه امتیاز برسیم. ساوتهمپتون تیم خوبی است. ما می دانستیم که چه دیدار دشواری خواهیم داشت اما در نهایت، توانستیم به پنجمین پیروزی پیاپی برسیم؛ بنابراین اکنون در اوج هستیم.
در چند هفته گذشته، از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار داشتم. هر بار 90 دقیقه بازی کردن برایم راحت تر می شود و در این دیدار هم، همین طور بود. سرانجام گلزنی ها و پاس گل دادن هایم از راه رسید. اکنون باید به همین روند ادامه بدهم."

برچسب‌ها: منچستریونایتد فن پرسی اظهار نظر اوج گرفتن رابین فن پرسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

326 سوباسا1393/09/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi