خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

رابین امروز صبح در تست ژزشکی فنر باغچه

رابین امروز صبح در  تست ژزشکی فنر باغچه
همانطور که پیشتر اعلام شد فن پرسی با باشگاه ترک فنرباغچه به توافق رسیده است و انتظار میرود که انتقال او به صورت رسمی روز یکشنبه اعلام شود. حال تصاویری از فن پرسی در تست پزشکی این باشگاه ترکیه ای منتشر شده است که نشان میدهد که این انتقال تقریبا تمام شده است و تنها منتظر اعلام رسمی باشگاه است.
خروج فن پرسی میتواند یونایتد را در شرایط دشواری از نظر بازیکنان دارای کیفیت لازم برای خط حمله مواجه کند ولی فن پرسی تصمیم خودش را گرفته است و قصد دارد تا این باشگاه را ترک کند. فن پرسی که برای کسب لیگ برتر به منچستریونایتد پیوسته بود توانست به آرزوی خودش دست یابد ولی در طول دو فصل گذشته دایما با مصدومیت های گوناگون درگیر بوده و همین کمی او را از شرایط آرمانی خودش دور کرده است.
فن پرسی علت جدایی خودش را از دست دادن اعتماد فن خال و تمایل به فیکس بازی کردن اعلام کرده است. با توجه به شرایط فیزیکی و فرم اخیر وی ظاهرا این مهم قابل دستیابی نبوده است و او تصمیم گرفت تا به باشگاه ترک بپیوندد.

خروج فن پرسی از نظر مالی میتواند کمک شایانی به منچستریونایتد بکند چرا که وی حقوق هفتگی برابر با ۲۳۰ هزار پوند در هفته داشت و در صورتی که یک فصل دیگر برای یونایتد بازی میکرد, منچستریونایتد مجبور به پرداخت هزینه ی اضافی به باشگاه آرسنال میشد. حال باید دید که یونایتد در نبود وی دچار مشکل در خط حمله خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها: رابین ونپرسی ون پرسی فن پرسی فان پرسی فنر باغچه فنرباغچه منچستریونایتد منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 1

380 ارل یونایتد1394/04/21

.مجید قهرمان.: فن پرسی رو من خیلی تو منچستر دوست داشتم حیف میشه بره البته یه کم پیر شده

21 تیر (13:20)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi