خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

دلیل جدایی فن‌ پرسی از منچستریونایتد فاش شد

دلیل جدایی فن‌ پرسی از منچستریونایتد فاش شد
علت جدایی مهاجم هلندی شیاطین سرخ از این تیم مشخص شد.
به گزارش ورزش 11، جدایی رابین فن‌ پرسی از منچستریونایتد قطعی به نظر می‌رسد و قرار است این مهاجم هلندی راهی فنرباغچه ترکیه شود و به نانی، هم‌تیمی پیشین خود بپیوندد. رسانه‌های انگلیسی حالا دلیل جدایی او را اختلاف با سرمربی این تیم عنوان می‌کنند.

روزنامه «میرر» انگلیس گزارش داد، دلیل اصلی جدایی رابین فن‌ پرسی از شیاطین سرخ احتمالاً خود لوئیز فن‌خال است. براساس گزارش‌ها، سرمربی هلندی منچستریونایتد هموطن خود را روز سه‌شنبه گذشته مجبور کرده به صورت انفرادی تمرین کند و به نوعی او را از تیمش طرد کرده است. این در حالی است که باقی اعضای تیم در مجموعه تمرینی کرینگتون کنار هم تمرین می‌کرده‌اند.

فن‌ پرسی 31 ساله هم که از این حرکت فن‌خال احساس بدی پیدا کرده و جلوی هم‌ تیمی‌ هایش به نوعی تحقیر شده است به مدیربرنامه‌ هایش گفته که پیشنهاد فنرباغچه را پیگیری کند. قرار است مهاجم تیم ملی هلند با قراردادی سه ساله که گفته می‌شود به ارزش سالانه 4.7 میلیون پوند و دستمزد هفتگی 240 هزار پوند است به زردولاجوردی‌پوشان استانبول ملحق شود. او امروز (یکشنبه) وارد استانبول می‌شود تا در تست‌ های پزشکی نایب قهرمان سوپرلیگ ترکیه شرکت کند.

براساس گزارش نشریه «دیلی‌میل» انگلیس، بهترین گلزن تمامی ادوار تیم ملی فوتبال هلند که در فصل 15-2014 لیگ برتر انگلیس در 27 بازی 10 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند، روز گذشته (شنبه) با دوستان خود در شهر منچستر خداحافظی کرد.

برچسب‌ها: فن پرسی منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

34 0

519 Fc Roohollah1394/04/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi