خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

کنجوویچ: هواداران مشهدی جو خوبی در ورزشگاه ایجاد می‌کنند

کنجوویچ: هواداران مشهدی جو خوبی در ورزشگاه ایجاد می‌کنند
هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: هواداران مشهدی جو بسیار خوبی را در ورزشگاه ایجاد می‌کنند.

زوران کنجوویچ در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان در آستانه دیدار حساس تیمش در نیمه نهایی جام حذفی مقابل نفت تهران اظهار داشت: نفت تهران تیم قدرتمندی است که مستحکم بازی می‌کند. اما ما هم تیم قدرتمندی داریم و برای بازی‌های بزرگ آماده و روز شنبه نشان می‌دهیم که چه تیم باکیفیتی هستیم. وی افزود: ما اگر بتوانیم مثل بازی با تراکتورسازی کار کنیم شانس زیادی خواهیم داشت تا به فینال جام حذفی صعود کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: هنوز خیلی زود است راجع به قهرمانی صحبت کنیم اما می‌توانم بگویم قهرمانی در جام حذفی دور از دسترس نیست. ما خیلی به قهرمانی نزدیک هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این افتخار را برای مردم این شهر به ارمغان آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فاصله کم میان دیدار ملوان و نفت تهران آن‌ها را اذیت نخواهد کرد، اذعان داشت: ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و خودمان را در جایگاهی نمی‌دانیم که راجع به زمانبندی مسابقات صحبت کنیم، فقط حداکثر تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم بهترین بازی‌مان را در مستطیل سبز از خود نشان دهیم.

کنجوویچ در خصوص حضور هواداران در استادیوم ثامن گفت: من تا به حال تماشاگرانی مشتاق‌تر از ایرانی‌ها ندیدم. هواداران مشهدی هم بخشی از این خیل عظیم هستند که جو خوبی را در ورزشگاه ایجاد می‌کنند. از آن‌ها می‌خواهم در بازی مقابل نفت هم در ورزشگاه حاضر شوند و ما را حمایت کنند.

هافبک دفاعی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این سوال که در نیم فصل کیفیت لیگ ایران را چطور دیدید، گفت: فوتبال ایران خیلی جذاب است. حتی برای یک لحظه در بازی نمی‌توانی احساس راحتی کنی و 100 درصد توانت را باید بگذاری تا برنده میدان باشی. تفاوت زیادی میان تیم‌ها وجود ندارد و همین بر جذابیت‌های این لیگ افزوده است.

زوران کنجوویچ در پایان در خصوص داوری‌های لیگ ایران اظهار داشت: درباره قضاوت‌ها نمی‌توانم چیزی بگویم. فقط می‌گویم داور حاکم بازی است و باید به نظرش احترام بگذاریم. البته به نظرم شاید بهتر باشد داوران اجازه بدهند بازیکنان کمی محکم‌تر بازی کنند.

برچسب‌ها: پدیده نفت تهران جام حذفی کنجوویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 2

399 لیورپول کلوپ1393/09/14

مهدی.محمدجواد: این بدبخت که تا حالا اینقدر جمعیت ندیده تو استادیوم هایی که بازی میکرده

17 آذر (15:30)


F.c.barca: بله همینه

14 آذر (18:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi