خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مرزبان: با تراکتور تبادل قهرمانی می‌کنیم

مرزبان: با تراکتور تبادل قهرمانی می‌کنیم
مرزبان سرمربی پدیده اعتقاد دارد بازی با تراکتور در تبریز به نفعشان هست چراکه در صورت پیروزی می‌ توانند در مرحله نیمه نهایی میزبان باشند. او در همین خصوص و بازی با نفت مصاحبه ای انجام داد:

نیمه دوم سرتر بودیم
در نیمه اول بازی با گسترش همه چیز پایاپای بود و حتی گسترشی ها می‌ توانستند به ما گل بزنند. اما از آنجایی که پدیده در شرایط این چنین می‌ تواند با استفاده از کارهای تاکتیکی خوب گره کار را باز کند، نیمه دوم بازی دست ما بود و من نگرانی ای نداشتم. در نیمه دوم و وقت های اضافه بازی دست پدیده بود و ما لیاقت این برد را داشتیم. زمانی هم که گسترش صاحب پنالتی شد، زمانی بود که ما این احساس را به حریف دادیم که می‌ تواند به ما گل بزند اما روشنگر این پنالتی را گرفت تا ما قدرت ادامه دهیم. به هرحال بازی تحت فشار انجام می‌ شد اما داور می‌ توانست در دادن کارت های زرد و قرمز به هر دو تیم مهربان تر باشد.

روشنگر باکلاس ترین دروازه‌بان لیگ است
مجتبی روشنگر یکی از بهترین دروازه بانان لیگ ایران است این حرف را به خاطر اینکه دروازه‌بان تیم خودم است نمی‌ گویم، او در این بازی یک پنالتی گرفت و دروازه‌بانی است که حتی پاس های عالی می‌ دهد و پشت دفاع را خوب جمع می‌ کند. به نظر من او با کلاس ترین و مدرن ترین دروازه‌بان لیگ است.

همه تیم ها از پخش نشدن بازی ها ضرر کردند
به هر حال پخش نشدن بازی های لیگ‌برتر برای تمام تیم ها وجود دارد و این شرایط یکسان است. باشگاه ها در این زمینه تعیین کننده نیستند و به همین خاطر ترجیح می‌ دهم فکرم را زیاد معطوف این قضیه نکنم. بازیکنان هم بازی خودشان را انجام می‌ دهند.

قهرمانی حق تبریزی هاست
ما می‌ توانیم در تبریز مقابل تراکتورسازی بازی خوبی انجام دهیم و با موافقیت برگردیم. با این دید به بازی تراکتور در تبریز نگاه می‌ کنم که در صورت برد می‌ توانیم در مرحله نیمه نهایی در مشهد بازی کنیم و فقط یک متر با آسیا فاصله داریم. من واقعا دوست دارم تراکتور در لیگ‌برتر قهرمان شود چون این تیم هواداران خیلی خوبی دارد و قهرمانی حق این مردم است. اما در جام‌حذفی می‌ خواهم پدیده قهرمان شود و یک جام به مردم مشهد هدیه کنم.

برای برد به تهران می‌ آییم
بازی با نفت‌تهران خیلی حساس است و از لحاظ روانشناسی دو تیم می‌ خواهند با امتیاز از زمین خارج شوند. هر دو تیم در شرایط یکسان قرار دارند و نمی‌ خواهند نیمه بالای جدول را از دست بدهند. ما هم می‌ خواهیم بالای جدول را داشته باشیم و به همین دلیل برد می‌ خواهیم.

برچسب‌ها: پدیده مرزبان نفت تهران تراکتور قهرمانی جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

284 لیورپول کلوپ1393/08/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi