خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مرزبان: بازی تاکتیکی را مقابل نفت شاهد خواهید بود

مرزبان: بازی تاکتیکی را مقابل نفت شاهد خواهید بود
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: دیدار پدیده و نفت تهران یک بازی تاکتیکی و دشوار خواهد بود.

علیرضا مرزبان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان اظهار داشت: تیم نفت از ساختارهای خوب و موفقی برخوردار است و مطئنم بازی تاکتیکی را شاهد خواهید بود. وی افزود: متاسفانه ما در این بازی دو دفاع خوب‌مان ایگور پراهیچ و رضا ناصحی را به علت 3 اخطاره بودن در اختیار نداریم و همین کمی کار ما را دشوار می‌کند. از طرفی چند بازیکن مصدوم هم داریم که در حال مداوا هستند و معلوم نیست به این بازی برسند. سرمربی پدیده تاکید کرد: با این وجود به تهران می‌رویم تا نتیجه بگیریم و دست پر به مشهد برگردیم. مرزبان در پاسخ به این سوال که از نحوه امتیازگیری تیم تا به اینجای فصل راضی است یا نه، خاطرنشان کرد: صد در صد. ببینید این یک بحث روانشناسی بزرگ است که شما بازی می‌کنید تا ببرید و سقوط نکنید یا ببرید تا بالانشین جدول باشید. خدا رو شکر تیم ما به این درک رسیده است که بازی می‌کند تا ببرد و به جایگاه‌های بالای جدول برسد. وی در خصوص بازی 120 دقیقه‌ای مقابل گسترش فولاد و خستگی احتمالی تیم مقابل نفت گفت: این‌طور نیست. ما ریکاوری مناسبی در طول هفته داشتیم و روی فاکتورهای مختلفی کار کرده‌ایم تا بتوانیم خودمان را برای بازی با نفت بازیابی کنیم. مرزبان درباره میزبانی تراکتورسازی در مرحله بعدی جام حذفی و سفر پدیده به تبریز اذعان داشت: این مسئله هم احساس مثبت به ما می‌دهد و هم یک احساس منفی. از این‌که نمی‌توانیم یک بازی بزرگ را به مردم مشهد تقدیم کنیم و در مشهد تراکتور را ببریم غمگین هستیم اما از سویی دیگر خوشحالیم که بعد از برد مقابل تراکتورسازی مردم مشهد می‌توانند یک نیمه نهایی داغ را در شهر خودمان پیش رو داشته باشند و به استادیوم بیایند.

شایان ذکر است تیم فوتبال پدیده در چهارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه از ساعت 16 و 35 دقیقه در استادیوم تختی تهران به مصاف نفت تهران می‌رود.

برچسب‌ها: پدیده مرزبان نفت تهران تراکتور نیمه نهایی جام حذفی مشهد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

516 لیورپول کلوپ1393/08/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi