خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,465

یورگن کلوپ شایعه حضورش در آرسنال را تکذیب کرد

یورگن کلوپ شایعه حضورش در آرسنال را تکذیب کرد
یورگن کلوپ اخیراً در مصاحبه‌ای که با برنامه «Sports HUB» شبکه تلویزیونی «BT Sport» بریتانیا از علاقه‌اش برای مربیگری در لیگ برتر انگلیس گفت. این در حالی است که پیش از این رسانه‌های انگلیسی مقصدهای احتمالی این مربی آلمانی را تیم‌هایی همچون منچسترسیتی و چلسی و حتی آرسنال مطرح کردند.

کلوپ که شاگردانش چهارشنبه شب در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر صفر مغلوب آرسنال شدند در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت پرمیوم» ایتالیا به حالت شوخی گفت: پس از عملکرد بورسیا دورتموند در ورزشگاه امارات فکر نمی‌کنم هواداران آرسنال دیگر تمایل داشته باشند تا من به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم بنشینم.

وی در ادامه عنوان کرد: آرسنال یکی از برترین مربیان جهان را در اختیار دارد و من هم در یکی از بهترین باشگاه‌های جهان مشغول به کار هستم. از تمامی تعریف و تمجیدهایی که در این مدت از من شده تشکر می‌کنم ولی آینده من در دورتموند است.

کلوپ 47 ساله که در فصل 2008 هدایت زردپوشان وستفالن را بر عهده گرفت در فصل‌های 11-2010 و 12-2011 دورتموند را برای 2 دوره متوالی به قهرمانی بوندس‌لیگا رساند و در کنارش قهرمانی در جام حذفی آلمان (12-2011) و سوپر جام آلمان (2013 و 2014) را برای این تیم به ارمغان آورد. وی حتی در فصل 13-2012 زردپوشان وستفالن را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند، هر چند در این مرحله مغلوب بایرن مونیخِ تحت هدایت یوپ هاینکس شد و از رسیدن به قهرمانی باز ماند.

برچسب‌ها: یورگن کلوپ آرسنال دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 0

358 فرمند اف سی1393/09/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi