خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

کلوپ: خاطره قهرمانی با دورتموند را فراموش نمی‌کنم

کلوپ: خاطره قهرمانی با دورتموند را فراموش نمی‌کنم
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، قهرمانی در بوندس‌لیگا با بروسیا دورتموند در فصل۱۱-۲۰۱۰ را یکی از بهترین خاطرات دوران حرفه‌ای‌اش توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله دو هفته به پایان فصل ۱۱-۲۰۱۰ بوندس‌لیگا، دورتموند با گل‌های روبرت لواندوفسکی و لوکاس باریوس توانست نورنبرگ را شکست بدهد و با شکست بایرلورکوزن برابر کلن، قهرمانی زردها در لیگ بعد از ۹ سال قطعی شد. آن اولین جام مهم دوران حرفه‌ای کلوپ بود و اگرچه او توانست با لیورپول قهرمانی در چمپیونزلیگ و جام باشگاه‌های جهان را جشن بگیرد اما همچنان آن قهرمانی در بوندس‌لیگا را یکی از مهمترین دستاوردهای خود می‌داند.
او به خبرنگاران گفت:" آن قهرمانی سر جایش هست. اینجور نیست که هر روز صبح بیدار شوم و به ۳۰ آوریل ۲۰۱۱ فکر کنم اما بعد از تماس شما، تلاش کردم تا چند روزی به آن فکر کنم تا آن روز را یه یاد بیاورم.

اتفاقات زیادی در زندگی من رخ داد اما اینطور نیست که جام‌های زیادی برده باشم که بخواهم آنها را با هم قاطی کنم. اما سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ سخت است زیرا تیم تغییر زیادی نکرد و وقتی به بازی‌های‌مان فکر می‌کنم، تلاش می‌کنم به یاد بیاورم که فصل ۱۱-۲۰۱۰ بود یا ۱۲-۲۰۱۱؟
اما چیزی جز خاطرات فوق‌العاده ندادم و آن فصل‌ها تاثیر زیادی روی دوره حرفه‌ای من به عنوان مربی داشت. ما واقعا بیشترین استفاده را از چیزی که داشتیم، کردیم.
صعود با ماینس واقعا برای همه ما غیرمنتظره بود و من نمی‌دانستم پس از آن چه خواهد شد.
اما بردن آن تیم زیر ۱۹ سال- برای من آن تیم شبیه تیم‌های زیر ۱۹ سال بود- به دسته اول آلمان، فوق العاده بود. آن صعود زندگی همه ما را تغییر داد. من هنوز تقریبا با همه آنها در تماس هستم."

برچسب‌ها: یورگن کلوپ لیورپول دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

217 تهران مادرید 20 (ح)1399/02/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi