خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,465

کلوپ:آرسنال شایسته پیروزی بود؛ما فقط به نتایج خوب نیاز داریم

کلوپ:آرسنال شایسته پیروزی بود؛ما فقط به نتایج خوب نیاز داریم
تیم آرسنال در ورزشگاه امارات موفق شد با گل های یایا سانوگو و الکسیس سانچز حریف خود را از پیش رو بردارد؛ بنا به گزارش Goal، کلوپ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

"دریافت چنین گل زود هنگامی، بدترین شروع ممکن بود. لحظات و موقعیت هایی وجود داشت که ما کارهایی که می خواستیم را انجام دادیم اما این بازه ها بسیار کوتاه بودند. لحظات بسیار زیادی بود که ما خوب کار نکردیم و آرسنال برنده شایسته دیدار امشب بود. ما فقط به اندازه کافی خوب نبودیم.

می توانستیم بهتر عمل کنیم، ما امشب شجاع نبودیم. هزاران دلیل وجود دارد که ما امشب خوب نبودیم. باید کار کنیم. برنامه همین است. کار کردن و زحمت کشیدن همیشه در زندگی جواب می دهد. ما بین بازی ها جشن نمی گیریم، و همیشه سعی داریم تا پیشرفت کنیم.

باید اعتراف کنیم که به اندازه لحظات مثبت اعتماد به نفس نداریم اما شما می تواند سخت کار کنید تا شانسی که در زندگی شایسته اش هستید را به دست آورید. ما باز خواهیم گشت. ما به یک فوتبال بی نقص نیاز نداریم، و تنها به نتایج خوب احتیاج داریم."

دورتموند با 12 امتیاز از پنج مسابقه صدرنشین گروه D باقی ماند و آرسنال با 10 امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها: یورگن کلوپ آرسنال دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

411 فرمند اف سی1393/09/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi