خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

لودوگورتس 2 - 2 لیورپول؛ شب سخت قرمزها در رازگراد

لودوگورتس 2 - 2 لیورپول؛ شب سخت قرمزها در رازگراد
دو تیم لودوگورتس و لیورپول از ساعت 23:15 در پنجمین بازی فصل خود در لیگ قهرمانان، در ورزشگاه لودوگورتس آره نا به مصاف یکدیگر رفتند.
نیمه اول

این بازی درحالی آغاز شد که دو تیم جایگاه خوبی را در جدول نداشتند و این بازی می توانست امیدهای یکی از تیم ها برای مرحله بعد را زنده نگه دارد. در هر صورت این بازی با شروع خوب لودوگورتسی ها آغاز شد و آن ها خیلی زود موفق شدند روی حرکت آبالو به گل برسند ('3)، پس از این گل اما این بندرنشینان آنفیلدی بودند که برای جبران گل مصرانه تلاش کردند و خیلی زود توسط ریکی لمبرت به گل تساوی رسیدند ('8). علیرغم به ثمر رسیدن گل اما لیورپول روند تهاجمی خود را حفظ کرد و بار دیگر در نیمه اول به گل رسید ('37). در نهایت نیز نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود لیورپول به پایان رسید.
نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم، سبز پوشان لودوگورتسی که چیزی را برای از دست رفتن نداشتند بازی تهاجمی تری را ارائه دادند و همین حملات باعث شد دروازه لیورپول با فشارهای زیادی مواجه شود. با این شرایط اما مقاوت خوب دفاع لیورپول باعث شد تا دروازه این تیم باز نشود تا اینکه در دقایق پایانی بالاخره قفل دروازه زرد پوشان برای باری دیگر شکست و جورجی ترزیف موفق شد کار را به تساوی بکشاند. ('88). این نتیجه نیز تا پایان بازی پا بر جا بود و در نهایت لیورپول در رازگراد با نتیجه 2-2 متوقف شد. با این نتیجه بازل همچنان با 6 امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند و لیورپول و لودوگورتس نیز با 4 امتیاز در جایگاه های سوم و چهارم باقی ماندند.

برچسب‌ها: لیورپول لودوگورتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

348 Liverpoolism1393/09/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi