خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

لیورپول در یک قدمی خرید ستاره 70 میلیون یورویی لایپزیش

لیورپول در یک قدمی خرید ستاره 70 میلیون یورویی لایپزیش
لیورپول در آستانه قطعی کردن دومین خرید فصلش است و می خواهد دومینیک سوبوسلای، هافبک مجارستانی لایپزیش را به خدمت بگیرد.

یورگن کلوپ و هواداران لیورپول اصلاً دوست ندارند تا فصل 2022-23 را به خاطر بسپارند. آن‌ها بعد از چند سال کورس و رقابت سنگین با منچسترسیتی، در آن فصل به رتبه‌ای بهتر از پنجم نرسیدند و حالا بعد از چند سال حضور متوالی در لیگ قهرمانان اروپا، در فصل آینده باید در لیگ اروپا بازی کنند.

یکی از مشکلات واضح لیورپول، خط هافبک این تیم به شمار می رفت. تیاگو آلکانتارا مدت زیادی از میادین به دور بود و جردن هندرسون و فابینیو عملکرد خوبی در وسط زمین نداشتند. همچنین هاروی الیوت نیز نتوانست توقعات را برآورده کند و حالا کلوپ می دانست که در تابستان باید به دنبال چند هافبک باکیفیت بگردد. البته قرمزها در اولین قدم توانستند الکسیس مک آلیستر، هافبک آرژانتینی برایتون را با 35 میلیون یورو به خدمت بگیرند و حالا فابریتزیو رومانو گزارش می دهد که لیورپول می خواهد بند فسخ 70 میلیون یورویی دومینیک سوبوسلای را به لایپزیش پرداخت کند که بدین معناست که دیگر لایپزیش نمی تواند در آینده این بازیکن دخالت کند. سوبوسلای در دو فصل گذشته آمار 20 گل و 22 پاس گل را به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها: لیورپول لیگ برتر انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

63 یوونتوس||1402/04/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi