خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

در مصاحبه با OLE مسی: نمی دانم در بارسا خواهم ماند یا نه

در مصاحبه با OLE مسی: نمی دانم در بارسا خواهم ماند یا نه
لئو مسی در مصاحبه با نشریه OLE، برای اولین بار در مورد آینده خود در بارسا با تردید صحبت کرد.

در آستانه بازی دوستانه پرتغال و آرژانتین، انتشار مصاحبه لیونل مسی با روزنامه معروف OLE و گفته های جدید مسی، بازتاب فراوانی در رسانه های اروپایی داشت :

آینده شما در بارسا

من در حال زندگی می کنم. الان دوست دارم با بارسا به تمام جام های ممکن دست یابم.فعلا به چیزی دیگر فکر نمی کنم. پس از این خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. در فوتبال هر احتمالی ممکن است.شاید من دوست داشته باشم برای همیشه در بارسا بمانم اما همیشه آن چیزی که شما دوست دارید اتفاق نمی افتد. همیشه گفته ام که اگر دست من باشد دوست دارم در بارسا به فوتبالم خاتمه دهم اما همانطور که گفتم همیشه اتفاقات مطابق میل شما رخ نمی دهند. با توجه به مسائلی که این روزها در بارسا می بینم، اوضاع کمی پیچیده است. در فوتبال چیزی قابل پیشبینی نیست.

فینال جام جهانی و شکست از آلمان

دردناک بود چرا که تا یکقدمی جام رفته بودیم. نوع شکست خوردنمان هم بد بود. برای پیروزی، موقعیت های مسلمی را از دست دادیم.شاید آلمان کنترل توپ و میدان را در دست داشت اما فرصت های گلزنی را ما خلق می کردیم.خیلی ها فکر نمی کردند ما به فینال راه یابیم با این حال ما تا خط پایان رفتیم اما به سخت ترین شکل ممکن قهرمانی را از دست دادیم.

نقش شما در آرژانتینی که به فینال رسید

در برخی بازی ها به دلیل مصدومیت بازیکنانی نظیر آگوئرو و دی ماریا مجبور به تغییر سیستم شدیم. بازیکنان مصدوم ما بازیکنان مهمی بودند و ما مجبور بودیم بدون آنها خودمان را با سیستم جدید وفق دهیم.بطور مثال در دور گروهی ما با دو مهاجم بازی می کردیم و من کمی عقب تر بودم.اما در مراحل بعدی، مصدومیت ها باعث شدند تا سیستم های مختلفی را امتحان کنیم. برخی مواقع نیز روش های ما جواب نمی داد.ترجیح می دهم بجای ارزیابی عملکرد خودم، به عملکرد خوب کل تیم بپردازم. به عقیده من، آرژانتین جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشت.

از عملکرد خودتان راضی بودید؟

دوست داشتم در نیمه نهایی و فینال بهتر بازی کنم. اگر در فینال یک گل می زدم، همه می گفتند که مسی جام جهانی درخشانی داشت و کسی به توپ طلای من شک نمی کرد.شاید در دو بازی آخر خیلی خوب نبودم اما در مابقی بازی ها از عملکردم راضی هستم.

انتقادات

در مورد من خیلی حرف ها می زنند.البته از هیچکدامشان هم تعجب نمی کنم. برای من دیگر این انتقادات عادی شده اند و دیگر توجهی به آنها ندارم.

برچسب‌ها: تیم ملی آرژانتین لیونل مسی بارسلونا آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

45 11

932 اسالم سیتی1393/08/27

لیونل هاشمی: من اصلا دوست ندارم مسی بره! مسی تو هيچوقت از بارسا نمی ری!

20 خرداد (15:27)


کاتالون ها 2: نباید بره

2 دی (13:46)


بارسا .مسی.: میمونه هرکی بره تومیمونی....

25 آذر (19:03)


2 آذر (00:46)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi