خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,417

پله: مسی آرژانتین، مسی بارسلونا نیست

پله: مسی آرژانتین، مسی بارسلونا نیست
لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، در کوپا آمریکای 2015 که در شیلی برگزار خواهد شد وظیفه سنگینی بر دوش دارد و باید کمک کند تا این تیم پس از سال ها قهرمان آمریکای جنوبی شود.

به گزارش "مستر90"، مسی را همواره متهم می کنند که در بارسلونا بسیار متفاوت از تیم ملی کشورش ظاهر می شود و در تیم باشگاهی اش درخشش بیشتری دارد. او با آرژانتین تنها در رده جوانان و امید سابقه قهرمانی جهان دارد و در رده بزرگسالان، به افتخاری دست پیدا نکرده است.

پله، اسطوره برزیلی فوتبال، در مصاحبه با وبسایت یوفا در مورد مسی گفت:" واضح است که مسی زمانی که در بارسا بازی می کند، درخشش بیشتری دارد و در تیم آرژانتین کیفیت او افت می کند. این شاید به دلیل شناخت بیشتر او نسبت به سیستم و جو بارسلوناست.
همین مساله برعکسش در مورد نیمار صادق است. نیمار در تیم ملی برزیل بهتر از بارسلونا بازی می کند. فکر می کنم هر دو بازیکن نقش مهمی در درخشش تیم هایشان در کوپا آمریکا خواهند داشت.از این نظر، وظیفه دشواری روی دوششان است.
این جام را می توانم جام ستاره ها بنامم. در دنیای کنونی فوتبال، به ستاره ها بیشتر از تیم های ملیشان توجه می شود."

برچسب‌ها: لیونل مسی بارسلونا نیمار تیم ملی برزیل برزیل تیم ملی آرژانتین آرژانتین پله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

39 0

1,089 اهورامزدا..1394/01/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi