خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

شاید ژاوی در زمان درستی به بارسلونا نیامده

شاید ژاوی در زمان درستی به بارسلونا نیامده
اسطوره فوتبال آرژانتین و رئال انتخاب ژاوی به عنوان جانشین رونالد کومان را مناسب عنوان کرد ولی در یک مورد ابراز تردید کرد.

ژاوی 2 هفته پیش به عنوان جانشین رونالد کومان کارش در بارسا را شروع کرد و در اولین قدم باید فردا تیمش را باید به مصاف اسپانیول در دربی کاتالونیا بفرستد.

ژاوی وعده بازسازی بارسلونا را داده و اینکه تیم با او به فلسفه باشگاه پایبند خواهد ماند.

خورخه والدانو در مورد ژاوی به اوندا سرو گفت:« هر باشگاه ایده و فلسفه بازی خاص خود را دارد ولی بارسلونا از معدود باشگاه هایی است که نمی تواند با فلسفه و ایده دیگری بازی کند. ژاوی انتخاب مناسبی بود ولی نمی دانم او در زمان درستی به بارسا آمده یا خیر. بارسلونای فعلی متشکل از بازیکنانی بسیار جوان و نیز بسیار مسن است. از این حیث توازن و تعادل را در تیم نمی بینیم. وضعیت اقتصادی باشگاه هم اصلا خوب نیست و این اجازه تقویت بارسلونا را نمی دهد. تنها مزیت ژاوی این است که بارسا می تواند مطمئن باشد، با فلسفه درستی بازی خواهد کرد.»

مسی در پی اس جی و تیم ملی آرژانتین:« هفته های ابتدایی لیونل مسی در پی اس جی را باید به حساب تطابق پذیری او با باشگاه جدید گذاشت و از نظر من او همان نابغه همیشگی است. در تیم ملی اما همه چیز حالا متفاوت است. تا مدت ها مسی متهم می شد که برای بارسا بهتر از آرژانتین بازی می کند اما الان یک تیم ملی متحد با بازیکنانی خوب و بزرگ داریم که مثل یک تیم بازی می کنند. توانستیم قهرمان کوپا آمه ریکا شویم و شاهد اشک های مسی بودیم. حالا فضای کاملا مثبتی در تیم ملی می بینم.»

برچسب‌ها: بارسلونا خورخه والدانو ژاوی لیونل مسی پاری سن ژرمن تیم ملی آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

97 ☫ ایران ☫1400/08/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi