خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

توهیر: ماتزاری خیالش راحت باشد

توهیر: ماتزاری خیالش راحت باشد
مالک باشگاه اینترمیلان بار دیگر حمایتش را از والتر ماتزاری اعلام کرد.
به گزارش فوتبال-ایتالیا، پس از تساوی دیشب نراتزوری در برابر هلاس ورونا، سرمربی این تیم بار دیگر تحت فشار سنگین ترین انتقادات قرار گرفت. در حالی که به نظر می رسید شاید ماتزاری امروز از سمتش اخراج شود، مالک این تیم این مسئله را تکذیب کرد. وی در مصاحبه دقایق قبل خود با خبرنگار رپابلیکا گفت:

"من هرگز به ماتزاری اولتیماتوم نداده ام، اگرچه چند بار خوانده ام که این کار را انجام داده ام! من شش یا هفت بار یک چیز را گفته ام و دوباره آن را تکرار می کنم. من این پروژه را با ماتزاری شروع کرده ام و او می تواند خیالش راحت باشد. ما می دانیم که به ثمره رسیدن زمان می برد. اما همزمان با این کار، شما باید نتایج هم کسب کنید. ما مصدومان زیادی داریم که مایه ناراحتی است اما تیم خوب است."

"روابط من با موراتی خیلی خوب است. ما همدیگر را در میلان می بینیم. من به تصمیم وی احترام گذاشتم اما او همیشه عضوی از باشگاه خواهد بود. موراتی 30 درصد سهام باشگاه را در اختیار دارد. او طرفدار بزرگ اینتر است و به ما همیشه کمک می کند. من احترام ویژه ای برای او قائلم. موراتی در 18 سال، 16 جام برده است، من در مفایسه با وی، چیزی برای عرضه ندارم."

برچسب‌ها: ماتزاری توهیر اینترمیلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

177 بروبچ ایذه1393/08/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi