خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

مانچینی:از میلان مستر بی نمی ترسم

مانچینی:از میلان مستر بی نمی ترسم
سرمربی باشگاه اینتر می گوید ترسی از قدرت گرفتن رقیب ندارد.
میلان با سرمایه گذاری مستر بی تایلندی، وضعیت خوبی را دنبال می کند. در همین راستا روبرتومانچینی در مصحبه با نشریه لا استامپا در مورد شرایط رقیب گفت:
من ترسی از این موضوع ندارم. اتفاقا خوشحال می شوم اگر آنها دوباره اوج بگیرند و رقابت برای قهرمانی جذاب تر شود. من مشکلی با سرمایه گذاری افراد خارجی ندارم. این اتفاق، پیامد بحرانی است که ما در اروپا با آن روبرو هستیم. برای رقابت با باشگاه های پولداری همچون رئال مادرید یا بارسلونا، شما نیاز به نقشه های جایگزین دارید.
توهیر از آن چه که مردم فکر می کنند، به ما نزدیک تر است. او قبل و بعد از هر بازی، به من زنگ می زند و همین حالا هم پیگیر تیم است. او از نظر ورزشی، همواره از طریق آسیلیو و فاسونه با من در ارتباط است.
نمی دانم میهایلوویچ تا چه حد در میلان دوام می آورد. او انسان با تجربه ای است. می دانم که ناپولی هم به دنبال وی بود و اتفاقات این گونه رقم خورد. سینیشا یک بار گفته بود که هرگز مربی میلان نمی شود، اما این صحبت ها مهم نیست، من هم یک بار گفتم به اینتر بازنمی گردم. شما آزاد هستید هر چه می توانید بگویید اما در پایان روز، ما حرفه ای هستیم و جایی می رویم که فکر می کنیم بهترین است.
منبع:طرفداری

برچسب‌ها: اینترمیلان اینتر نراتزوری مانچینی میلان مستربی توهیر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

342 افتخآر اینتر1394/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi