خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

والتر ماتزاری: وضعیت اینتر اورژانسی است

والتر ماتزاری: وضعیت اینتر اورژانسی است
اختصاصی مستر90، والتر ماتزاری سرمربی اینترمیلان پس از تساوی بدوم مقابل سن اتین در رقابت های لیگ اروپا وضعیت تیمش را چندان مساعد عنوان نکرد.
اینتر که شرایط مساعدی در سری آ ندارد شب گذشته نیز مقابل حریف فرانسوی خود متوقف شد. اینتر که در گروه F قرار دارد دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و حال که بحرانی گریبان گیر این تیم شده است در بازی های اروپایی اینتر هم تاثیر گذاشته است.
والتر ماتزاری سرمربی اینتر در خصوص این دیدار عنوان کرد: تیم ما در وضعیت بدی قرار دارد، ما در پنج بازی گذشته خود فقط یک پیروزی کسی کردیم. من دست به تغییرات زیادی زدم تا بتوانیم عملکرد خود را بهبود ببخشیم.
وی ادامه داد: ما کار خود را در لیگ اروپا خوب آغاز کردیم و البته دوست داریم تمام بازی های خودمان را با پیروزی به پایان برسانیم. من بازیکنان جوان خوبی در اختیار دارم و آینده اینتر را روشن می بینیم.

برچسب‌ها: ماتزاری اینترمیلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

377 Outlaw1393/08/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi