خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

کلايورت:از پيشرفت يونايتد شگفت زده نشدم

کلايورت:از پيشرفت يونايتد شگفت زده نشدم
پاتريک کلايورت معتقد است که فان خال مي تواند منچستر يونايتد را به ليگ قهرمانان فصل بعد برساند.به گزارش "مستر90"، "پاتریک کلایورت"، بازیکن هلندی سابق بارسلونا و آژاکس که در جام جهانی برزیل یکی از دستیاران لوئیس فان خال بود، معتقد است که از بهتر شدن نتایج یونایتد در هفته های اخیر زیر نظر فان خال متعجب نشده است.

فان خال بلافاصله پس از اتمام جام جهانی، هدایت یونایتد را بر عهده گرفت اما در ابتدای فصل، از 6 بازی تنها به یک پیروزی دست یافت. با این حال جهش شیاطین سرخ در هفته های اخیر چشمگیر بوده و حالا آنها در جمع 4 تیم بالای جدول حضور دارند.

کلایورت گفت:" فان خال به محض اتمام جام جهانی تقریبا بدون استراحت کافی به منچستریونایتد پیوست. تیمی با پرسنل و بازیکنان جدید. او مسلما به کمی زمان نیاز داشت. هرچند در ابتدا نتایج مثبتی کسب نکرد اما حالا از دیدن نتایج خوب این تیم متعجب نمی شوم.

دو پیروزی اخیر، نتایج مثبتی بودند. وقتی شما به دو برد متوالی دست می یابید، اعتماد به نفس بازیکنانتان افزایش می یابد و این به اعتقاد من مساله بسیار مهمی است. مطمئنم که فان خال می تواند یونایتد را به لیگ قهرمانان فصل بعد برساند. هرچند که کار دشواری خواهد بود."

کلایورت در پاسخ به سوالاتی مربوط به پیوستنش به تیم ملی انگلستان به عنوان کمک مربی گفت:" در حال حاضر هدف من پذیرفتن پست سرمربیگری در یک باشگاه است و دیگر نمی خواهم کمک مربی باشم."

برچسب‌ها: پاتریک کلایورت پیشکسوت هلند تیم ملی هلند لوئیس فان خال(سرمربی) منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

167 پادشاه برلین1393/07/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi