خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

تن‌هاخ تایید کرد: زمان رونمایی از خرید بزرگ یونایتد

تن‌هاخ تایید کرد: زمان رونمایی از خرید بزرگ یونایتد
اریک تن‌هاخ گفت که راسموس هویلوند، مهاجم گرانقیمت و جدید یونایتد، احتمالا از هفته بعد در دسترس خواهد بود.تن‌هاخ تایید کرد: زمان رونمایی از خرید بزرگ یونایتد
به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا از ساعت 17.30 در اولدترافورد میزبان ناتینگهام فارست از هفته سوم لیگ برتر است. شروع شیاطین سرخ خوب نبوده و از دو بازی قبلی یک برد کسب کرده اند و یک بار نیز باخته اند.

اریک تن‌هاخ در نشست خبری این بازی و در مورد فسخ قرارداد با میسون گرین‌وود گفت: «ببینید، ما الان جایی نیستیم که دوست داشتیم باشیم. من کار زیادی برای انجام دادن دارم و باید تمرکز کامل روی تیمم داشته باشم. بنابراین روی بازیکنانی که در دسترس هستند تمرکز می کنم. من فقط در مورد عملکرد و ترکیبمان اظهار نظر می کنم جایی که باید پیشرفت کنیم چون واضح است باید پیشرفت کنیم.»

تن هاخ در مورد بحران مصدومیت ها گفت: «این طبیعی است و در فوتبال رخ می دهد. در فوتبال حرفه ای مصدومیت ها بخشی همیشگی هستند و هر اندازه ناامیدکننده، اما باید با آن کنار بیایید.»

هویلند برای بازی فردا: «نه برای فردا ولی او به بازگشت نزدیک است. هویلوند امروز برای اولین بار به تمرینات تیمی اضافه شد. بنابراین هفته آینده ما انتظار داریم که او پس از یک هفته کامل تمرین با گروه، در دسترس باشد.»

دوری طولانی مدت لوک شاو و میسون مونت: «ما نمی توانیم الان پیش بینی دقیقی داشته باشیم. این روزها انفرادی کار می کنند و بله، آنها برای مدتی غایب خواهند بود. ریکاوری لوک شاو طولانی‌تر از میسون مونت است.»

تن هاخ در مورد مالاسیا گفت: «چند هفته طول می کشد تا او برگردد. قطعاً ما راه حل هایی را در تیم خود برای مقابله با مصدومیت ها داریم. ما قبل از فصل به این سناریو فکر می کردیم که ممکن است اتفاق بیفتد، شما امیدوار هستید که از آن اجتناب کنید ولی باید برای آن آماده بود.»

دیدگاه طرفداران در مورد گرین وود: «بار دیگر تکرار می کنم، آنچه هواداران منچستریونایتد انتظار دارند، یک منچستریونایتد برنده است و من مسئول آن هستم و باید تمام تلاشم و تمام تمرکزم را به کار بگیرم و کاری کنم که بهتر از الان بازی کنیم.»

از خط هافبک راضی هستید؟ «شما همیشه باید از نظر فنی تیم را آنالیز کنید و این ارزیابی ها در مورد خط میانی درست نیست. بعد از شکست برابر تاتنهام گفتم که ما باید در همه خطوط متوازن کار کنیم. مشکل در همه جا بود.»

آیا کاسمیرو روی فرم است؟ «اگر آمار و ارقام را ببینید، می بینید که او کاملا آماده است. من شک ندارم که او می تواند درخشش سابقش را تکرار کند.»

برچسب‌ها: اریک تن‌هاخ هویلند میسون گرین‌وود کاسمیرو منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

61 سر خوش فرگوسن1402/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi