خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

جدال سرخ های تبریز - تهران!

جدال سرخ های تبریز - تهران!
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حساس ترین دیدار هفته ی هفتم رقابت های لیگ برتر، به مصاف سرخپوشان پایتخت می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته ی هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال، تیم تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تهران با تیم پرسپولیس روبرو می شود.

این دیدار از ساعت 18 و 50 دقیقه ی روز جمعه (14 شهریور) آغاز می شود و حساس ترین جدال هفته ی هفتم لیگ چهاردهم محسوب می شود.

سرخپوشان تبریزی در سال های گذشته، به خوبی ثابت کرده اند که حریف خطرناکی برای پرسپولیس هستند و همواره این تیم را با دردسر مواجه کرده اند و این بار نیز به دنبال برتری مقابل سرخپوشان تهرانی هستند.

تراکتورسازان که در دو هفته ی گذشته، دو برد روحیه بخش و پرگل مقابل صبای قم و نفت مسجدسلیمان با نتایج 4 بر 2 و 3 بر صفر کسب کردند، اینک انگیزه ی زیادی برای تداوم بخشیدن به روند خوب خود در لیگ چهاردهم دارند و به دنبال آفریدن حماسه ای دیگر در ورزشگاه آزادی تهران هستند.

تراکتورسازی تبریز در لیگ چهاردهم، 4 پیروزی، یک تساوی و یک شکست در کارنامه ی خود ثبت کرده است و اینک با 13 امتیاز، پس از استقلال 15 امتیازی، در جایگاه دوم جدول قرار گرفته و وضعیت خوبی در رقابت های این فصل دارد.

از طرفی، شارژ مالی بازیکنان تراکتورسازی در تمرین روز گذشته ی این تیم توسط مدیریت باشگاه، می تواند انگیزه ی زیادی به بازیکنان برای غلبه بر شاگردان علی دایی بدهد.

در سوی مقابل، وضعیت پرسپولیس کاملاً متفاوت از تراکتورسازان است؛ این تیم که نتایج خوبی در رقابت های این فصل نگرفته است، در شش دیدار گذشته ی خود با دو برد، دو تساوی و دو شکست، تنها 8 امتیاز در کارنامه ی خود دارد و در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

هواداران پرسپولیس تهران که از نتایج تیم خود راضی نیستند، پس از این که چند نتیجه ی ضعیف از تیم خود شاهد بودند، بالاخره هفته ی گذشته شاهد پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل صبای قم بودند و کمی به وضعیت تیم امیدوار شدند و حالا برای بهبود وضعیت خود در جدول، به دنبال غلبه بر شاگردان رسول خطیبی هستند و دوست ندارند امتیازات این بازی خانگی را از دست بدهند.

هر چند که به تجربه ثابت شده است که بازی های تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی را نمی توان بازی بیرون از خانه عنوان کرد، زیرا که هواداران پرشور این تیم، همواره در تهران توانسته اند پابه پای هواداران تیم میزبان در ورزشگاه حضور یابند و این بار نیز، سیل عظیمی از تبریزی ها، برای حمایت از تیم محبوب خود عازم پایتخت شده اند.

بنابر اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، بلیت های این دیدار تنها از طریق اینترنتی به فروش می رسد و هواداران می توانند تا ظهر روز بازی، با مراجعه بهوب سایت سامانه ی بلیت فروشی، به آدرس www.footballeticket.ir، اقدام به خرید بلیت این بازی بکنند.

با توجه به این که طبق روال سال های گذشته، اعلام شده است که تنها 10 درصد از ورزشگاه به هواداران تیم میهمان اختصاص می یابد، اما می توان پیش بینی کرد که شاهد حضور تعداد زیادی از تبریزی ها در ورزشگاه آزادی خواهیم بود.

جدال علی دایی و رسول خطیبی نیز در این بازی، می تواند جالب توجه باشد و دو همبازی سابق در تیم ملی فوتبال، در دیدار روز جمعه به دوئل با یکدیگر خواهند پرداخت.

منبع:90plus.ir

برچسب‌ها: جدال سرخ های تبریز سرخ های تبریز - تهران تبریز - تهران جدال سرخ ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

128 صوفیان سیتی1393/06/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi