خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

جدال دوباره فرکی و برانکو در دوئل دوباره تهرانی‌ها با اصفهان

جدال دوباره فرکی و برانکو در دوئل دوباره تهرانی‌ها با اصفهان
هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا (پنجشنبه) با پیگیری چهار بازی در شهرهای اصفهان، مشهد، انزلی و قم آغاز خواهد شد و سایر دیدارها نیز روز جمعه برگزار می‌شود. دیدارهایی که شاید مهم‌ترین آنها دوئل تیم‌های تهرانی پرسپولیس و استقلال با تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن باشد.

سیاه‌جامگان مشهد - نفت تهران
جدال جوانترین مربیان لیگ را می‌توان در دیدار سیاه‌جامگان مشهد و نفت تهران با میزبانی مشهدی‌ها دید. تیم‌هایی که روی نیمکت میزبان آن رسول خطیبی می‌نشیند و نیمکت میهمان نیز در اختیار علیرضا منصوریان و کادر فنی جوانش است. منصوریانی که سال گذشته توانایی‌هایش را در نفت به اثبات رساند و هرچند خطیبی نتوانست تا آخر لیگ با تراکتورسازی ادامه دهد اما این فصل می‌خواهد در سیاه‌جامگان نشان دهد که چیزی در چنته دارد. جدال این دو تیم حساسیت‌های خاص خودش را هم دارد. نفت و سیاه‌جامگان در دو هفته ابتدایی لیگ بردی کسب نکردند و شاید از این جهت کمی تحت فشار باشند، هر چند نفت دو امتیاز اندوخته است.

ملوان بندر انزلی - استقلال اهواز
دیدار دو تیمی که در دو هفته ابتدایی توانسته‌اند در رتبه‌های بالای جدول باشند به خوبی می‌دانند اگر در ادامه کمی بلغزند کارشان سخت خواهد شد. با این حال شرایط برای هر دو تیم سخت است. استقلال اهواز با پیروزی در دیدار هفته گذشته روحیه بهتری دارد اما ملوان پس از پیروزی در دیدار هفته اول، مقابل استقلال تن به شکست داد، البته ملوانی‌ها نسبت به قبل تغییراتی هم در ترکیب خود داشته‌اند و پس از انصراف امیر قلعه‌نویی از هدایت این تیم، حمید استیلی قرار است روی نیمکت ملوان بنشیند.

سپاهان - پرسپولیس
بازهم جدال حساس سپاهان - پرسپولیس یا همان ال‌کلاسیکوی ایرانی. دیداری که همیشه پر از حرف و حدیث و حساسیت بوده و این بار هم مطمئناً از حساسیت بالایی برخوردار است. پس از داستان آب‌های معدنی مسئله‌دار و سوت‌های اشتباهی که محسن قهرمانی زد تا محرومیت طولانی‌مدت این داور را در پی داشته باشد، خیلی از مسائل تغییر کرده است. قهرمانی بازهم به میادین بازگشته و سپاهان هفته گذشته با قضاوت این داور به پیروزی رسید و اکنون پرسپولیس در شرایطی قرار دارد که چیزی جز پیروزی آنها را از حاشیه خراج نمی‌کند.

حسین فرکی که اواخر فصل گذشته یک بار موفق به شکست پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ شد، این بار در شرایطی باید به مصاف استاد پیشین و کروات خود برود که شاید رقم زننده اتفاقات بدی باشد. از این جهت که اکنون فشار زیادی روی برانکو ایوانکوویچ وجود دارد و برخی می‌گویند امکان دارد در صورت شکست احتمالی مقابل سپاهان از پرسپولیس کنار گذاشته شود. برانکو این روزها برخی بازیکنانش را علیه خودش می‌بینید و خوبی می‌داند این دسته از بازیکنان انتظار رفتنش را می‌کشند. حالا باید تیمش را مقابل سپاهانی آماده کند که دو هفته ابتدایی لیگ را با برد آغاز کرده و همین موضوع اعتمادبه‌نفس آنها را زیاد کرده است.

صبای قم - گسترش‌فولاد تبریز
شروع تیم‌های علی دایی و فراز کمالوند در لیگ پانزدهم تفاوت چنانی با هم ندارد. فقط صبای قم دو مساوی کسب کرده و گسترش‌فولاد یک مساوی؛ هیچکدام از دو تیم پیروزی ندارند و مطمئناً برای به دست آوردن روحیه به دنبال کسب اولین سه امتیاز خود هستند، البته صبای قم با علی دایی هفته گذشته تا آستانه پیروزی مقابل نفت تهران پیش رفت اما در دقایق پایانی کم آورد تا به مساوی رضایت بدهد. گسترش‌فولاد هم با شکست هفته گذشته مقابل تراکتورسازی به دنبال جبران است و این مسئله می‌تواند برای صبایی که از این تیم تبریز میزبانی می‌کند، دردسرساز شود.

تراکتورسازی تبریز - راه‌آهن
بازیکنان تونی اولیویرا در بازی قبلی نشان دادند اگر هماهنگ شوند، برای هر حریفی خطرناک هستند. تراکتورسازی که با پیروزی در دربی تبریز، به اولین سه امتیاز خود دست یافت، برای عقب نماندن از جمع مدعیان به سه امتیاز این بازی هم چشم دوخته است. این بار باید به مصاف راه‌آهنی برود که به دلیل دیر آغاز کردن تمرینات پیش از فصل آمادگی کامل را ندارد.

فولاد خوزستان - استقلال خوزستان
پس از برگزاری دربی تبریز و اصفهان در هفته دوم، در هفته سوم باید منتظر برگزاری دربی خوزستان باشیم. البته این فصل تعداد تیم‌های خوزستانی به عدد سه رسیده و شش دربی در پیش خواهیم داشت که مصاف فولاد و استقلال، اولین دربی خوزستان در لیگ پانزدهم محسوب می‌شود. فولاد خوزستان که هنوز نتوانسته به پیروزی برسد اما در سوی دیگر استقلال خوزستان هفته گذشته پرسپولیس را شکست داد تا شرایط روحی و روانی خوبی پیدا کند.

استقلال تهران - ذوب‌آهن اصفهان
یکی دیگر از جدال‌های فوتبالی این هفته تهران - اصفهان دیدار شاگردان پرویز مظلومی و یحیی گل‌محمدی است. استقلالی که با دو برد خوب صدرنشین هفته‌های ابتدایی است و ذوب‌آهنی که با دو شکست قعر جدول را در اختیار دارد. با این حساب دو تیم با شرایطی کاملاً متفاوت به مصاف هم می‌روند و البته باید جدالی تماشایی را ببینم. استقلال در دو هفته ابتدایی نشان داده تیمی کاملاً آماده است اما ذوب‌آهن پس از هر دو شکست یک بار زمین انزلی و بار دیگر اشتباهات داوری را بهانه کرد. حالا استقلال به دنبال ادامه پیروزی‌هایش است و ذوب‌آهن می‌خواهد نوار شکست‌هایش را پاره کند.
سایپا - پدیده خراسان
تیم‌های سایپا و پدیده هم، تیم‌های بدون شکست دو هفته ابتدایی لیگ هستند. سایپا با یک مساوی و یک پیروزی در بالای جدول قرار دارد و پدیده هم با دو تساوی میانه‌های جدول را در اختیار گرفته است. این جدال که آخرین دیدار هفته سوم نیز محسوب می‌شود، مصاف تیم‌هایی محسوب می‌شود که یکی (سایپا) پُر از بازیکنان با تجربه است و مجید جلالی با تجربه را روی نیمکت دارد و دیگری (پدیده)‌ با بازیکنان جوان و رضا مهاجری کم تجربه، انگیزه‌هایش بالاست. سایپا هفته گذشته به پیروزی رسید و با اضافه شدن نکونام تیمی کامل شده و پدیده نیز مقابل پرسپولیس و فولاد مدعی نشان داده تیم دست

برچسب‌ها: جدال حسین فرکی برانکو ایوانکویچ دوئل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

328 افسی اصفهان (ح)1394/05/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi