خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

رقابت اورتون با ليورپول براي جذب اتوئو

رقابت اورتون با ليورپول براي جذب اتوئو
ليورپول به تازگي به اين مهاجم با تجربه قرارداي يکساله پيشنهاد کرده اما اورتون اميدوار است با ارائه ي پيشنهاد دو ساله اين بازيکن را اقناع به پيوستن به خود کند و به نظر مي رسد با اين قراراد اورتون از شانس بيشتري براي در اختيار گرفتن بازيکن کامروني برخوردار باشد.
رقابت اورتون با ليورپول براي جذب اتوئو
به گزارش "مستر90" ، تیم قرمزپوش برندان راجرز امسال مترصد حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان است و پس از محرز شدن حضور بالوتلی در این تیم حالا برای داشتن اتوئو هم تلاش میکند تا خط آتشی متشکل از تجربه و جوانی در اختیار داشته باشد.
این بازیکن 33 ساله که به تازگی بعنوان بازیکن آزاد از چلسی جداشده ،تمایل دارد تا همچنان در لیگ برتر حضور داشته باشد و پیشنهاد دو ساله ی اورتون برای بازیکنی که جوان محسوب نمیشود میتواند اغوا کننده باشد.
این بازیکن فصل پیش برای آبی های چلسی در 21 مسابقه 9 گل به ثمر رساند اما پس از اظهار نظر جنجالی مورینیو که نمی داند اتوئو چند سال دارد میانه ی این بازیکن با آقای خاص شکرآب شد .البته او بعدا حسابی از خجالت مورینیو درآمد و او را احمق و دلقک خواند.

برچسب‌ها: اتوئو خریدن جدال جذب رقابت اورتون لیورپـــول خخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 2

199 قرنطینه1393/05/31

چلسی 44: نگاه کن بقیه ی تیم ها دارن پس مونده های چاسی رو جمع میکنن این یعنی چلسی خیلی قویه یا بقیه تیما خیلی بی ارزن؟؟؟؟؟!!!!!

1 شهریور (09:45)


تیز روان هگمتان: بازیکن محاجم با قدرت ۴۱۴ استعداد۳ دارای نشان برنزی بهترین بازیکن زمین و نشان برنزی گلزنی

1 شهریور (09:30)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi