خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

مصاحبه تورس پس از پیوستن به میلان

مصاحبه تورس پس از پیوستن به میلان
فرناندو تورس پس از حضور در شهر میلان برای امضای قراداد با آث میلان گفت: "پوشیدن پیراهن میلان یک افتخار و یک امتیاز بزرگ است."
این مهاجم اسپانیایی پس از توافق دو باشگاه چلسی و میلان بر سر انتقال قرضی اش به مدت دو فصل، برای حضور در آزمایشات پزشکی به شهر میلان سفر کرد.
او در مصاحبه با Milan Channel گفت: "پوشیدن پیراهن میلان یک افتخار و یک امتیاز بزرگ است. من می خواهم این تیم را مجددا به لیگ قهرمانان برسانم و امیدوارم چندین سال اینجا بمانم."
"من تعداد کمی از بازیکنان همانند الکس، اسین و دیگو لوپز را می شناسم. همچنین دیمیتریو آلبرتینی بسیار زیاد در مورد فضای میلان صحبت کرد و او دوست بسیار خوبی می باشد."
"زمانی که در اتلتیکو مادرید بودم در آستانه پیوستن به میلان قرار داشتم، اما این مربوط به مدت ها قبل می باشد و سال ها از آن مسئله می گذرد."
"آیا من در مورد تاریخ میلان می دانم؟ چه کسی نمی داند؟ بسیار باشکوه است. من می خواهم هواداران را خوشحال کنم و نمی توانم برای شروع فصل جدید صبر کنم. من همچنین قصد دارم با مربی تیم صحبت کنم."

برچسب‌ها: میلان تورس چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

210 شهریار چلسی جام1393/06/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi