خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

تساوی چلسی و تاتنهام در شب شکست بارسلونا، میلان و اتلتیکوماد

تساوی چلسی و تاتنهام در شب شکست بارسلونا، میلان و اتلتیکوماد
دیدارهای تدارکاتی تیم‌های باشگاهی اروپایی در آستانه شروع فصل جدید با شکست تیم‌های بارسلونا، میلان و اتلتیکومادرید و تساوی تیم‌های لندنی چلسی و تاتنهام ادامه یافت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای دوستانه و تدارکاتی تیم‌های باشگاهی اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) چندین بازی در نقاط مختلف قاره سبز برگزار شد که در یکی از مهمترین آنها تیم‌های میلان و والنسیا در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند. این بازی پس از تساوی در وقت‌های معمول با پیروزی 5 بر 3 میزبان اسپانیایی در ضربات پنالتی خاتمه یافت.
تیم اتلتیکومادرید قهرمان فصل گذشته لالیگا هم که مقابل کادیس به میدان رفته بود، پس از تساوی یک - یک در وقت‌های معمول، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد. یانیک کاراسکو در دقیقه 41 برای اتلتیکومادرید و آلبرتو پرئا در دقیقه 86 برای کادیس گلزنی کردند.
همچنین تیم فوتبال بارسلونا که در اتریش به مصاف تیم ردبول سالزبورگ به میدان رفته بود، بازی را با نتیجه 2 بر یک به میزبان خود واگذار کرد. لوکا سوچیچ در دقیقه 43 و برندن آرونسون در دقیقه 90 برای سالزبورگ و مارتین برایت‌ویت در دقیقه 82 برای بارسلونا گلزنی کردند.
در مصاف تیم‌های لندنی چلسی و تاتنهام در ورزشگاه اسمفوردبریج نیز دو تیم به تساوی 2 - 2 رضایت دادند. حکیم زیاش در دقایق 16 و 49 گل‌های چلسی را به ثمر رساند و لوکاس مورا در دقیقه 56 و استیون برگوین در دقیقه 70 گل‌های تاتنهام را زدند.
نتایج مهمترین بازی‌های دوستانه چهارشنبه شب را در زیر مشاهده می‌کنید:
بلنسس یک - رم 3
آژاکس 3 - لیدزیونایتد یک
فنرباغچه یک - دیناموکیف یک
ویسلا کراکف یک - ناپولی 2
ساوتهمپتون یک - لوانته صفر
لسترسیتی 3 - ویارئال 2

برچسب‌ها: تاتنهام چلسی میلان بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

126 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/05/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi