خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,777

تلاش چلسی برای جذب مدافع فرانسوی میلان

تلاش چلسی برای جذب مدافع فرانسوی میلان
به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در ماه‌های اخیر عملکرد خوبی را تحت هدایت توماس توخل در خط دفاعی‌اش شاهد بوده به احتمال زیاد با بحرانی جدی در پایان فصل روبرو خواهد شد.

قرارداد سزار آسپیلیکوئتا، کریستنسن، تیاگو سیلوا و آنتونیو رودیگر در پایان فصل به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد با هیچ یک از آنها نیست.

این در حالی است که جدایی رودیگر و آسپیلیکوئتا از چلسی قطعی به نظر می‌رسد و این دو نفر قصد دارند چالش جدیدی را تجربه کنند.

همین موضوع باعث شده که چلسی به فکر تقویت خط دفاعی خود و خرید بازیکنان جدید برای فصل آینده باشد و یکی از گزینه‌های این تیم، تئو هرناندز است.

قرارداد این بازیکن فرانسوی با میلان در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد اما روسونری از همین حالا مذاکراتی را برای تمدید مدت این قرارداد تا سال 2026 با افزایش دستمزد آغاز کرده است.

این بازیکن 24 ساله در سال 2019 با امضای قراردادی به ارزش 21 میلیون یورو از رئال مادرید جدا شده و به میلان پیوست و از آن زمان خودش را به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری در اروپا مطرح کرده است.

نام این بازیکن در طول ماه‌های اخیر در کنار نام بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپایی مانند پاری سن ژرمن و منچستریونایتد مطرح شده است.

حالا توتو اسپورت مدعی شده که چلسی قصد دارد پیشنهادی را برای جذب هرناندز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مطرح کند. مدیران این باشگاه انگلیسی تماس‌هایی را با میلان برقرار کردند تا بدانند که آیا حاضر به فروش این بازیکن هستند یا خیر.

با این حال گفته می‌شود که مدیران میلان تنها در صورتی حاضر به فروش این بازیکن هستند که پیشنهادی بیشتر از 60 میلیون یورو برای او ارائه شود، در غیر این صورت هیچ تمایلی به فروش او نخواهند داشت.

برچسب‌ها: چلسی میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 Ac Milan :)1400/10/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi