خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

سیمئونه: محرومیت من نقشی در نتیجه نداشت

سیمئونه: محرومیت من نقشی در نتیجه نداشت
سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است که محرومیتش از حضور روی نیمکت تیم نقشی در تساوی شب گذشته شاگردانش نداشته است. دیگو سیمئونه اعلام کرد که حتی اگر او شب گذشته در بازی مقابل رایووایکانو روی نیمکت تیمش می‌نشست، بازی به تساوی می‌رسید.سیمئونه که به دلیل محرومیت از همراهی تیمش به مدت هشت جلسه از روی سکوها شاهد تساوی بدون گل تیمش در اولین بازی خود در فصل جدید لالیگا بود، اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم حضور من در کنار زمین تغییری در نتیجه ایجاد می‌کرد. ما سه‌شنبه و جمعه هم بازی داشتیم و فشار این مسابقات را می‌شد در نیمه دوم روی بازیکنان دید.سرمربی اتلتیکومادرید به خاطر از دست رفتن فرصت‌های تیمش در نیمه اول ابراز تأسف کرد و افزود: بازی ۹۰ دقیقه ادامه داشت. نیمه اول تیمم بسیار عالی بازی کرد. آنها سه شانس مسلم گلزنی داشتند. آنها به خوبی بازی کردند اما نتوانستند گل بزنند...

برچسب‌ها: سیمئونه نتیجه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

47 0

122 مازیار پاشا1393/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi