خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

سیمئونه: نگران دیدار مقابل بارسلونا نیستم

سیمئونه: نگران دیدار مقابل بارسلونا نیستم
خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم اتلتیکو مادرید اعلام کرده نگران بازی مقابل بارسلونا نیست و در انتظار بازگشت بازیکنان از اردوهای ملی خواهد بود تا تاکتیک‌های مورد نظر خود را شکل دهد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید توانست ۴-۰ کادیز را شکست دهد و با روحیه ای خوب آماده دیدار مقابل بارسلونا شود که پس از پایان اردوهای ملی برگزار خواهد. سیمئونه پس از برد مقابل کادیز به خبرنگاران در این رابطه گفته: آن‌ها ما را می شناسند و می‌‌دانند که این برد ما تاثیری در بازی مقابل بارسا ندارد. ۱۵ روز باقی مانده. بازیکنان به اردوهای ملی می‌روند و ما باید صبر کنیم تا آن‌ها را در اختیار داشته باشیم. اینگونه برای بازی بعد آماده می‌شویم. باید ببینیم چه زمانی بازیکنان برمی‌گردند و با شرایطی آن‌ها را مشاهده می‌کنیم تا تیم را با توجه به آن آماده و روانه بازی کنیم.

سیمئونه در ادامه افزود: ما شور و اشتیاق‌مان را بازیابی و به روز رسانی کردیم و شور و اشتیاق برای ما چیزی است که مقابل ویارئال و هوئسکا یا در جریان شکست مونیخ دیدیم. تیم‌مان را خوب، پویا، قدرتمند و با تمایل به برد مشاهده می‌کنم و می‌بینم که بازیکنان چگونه در تمرینات حضور پیدا می‌کنند. چیزی که من را خوشحال می‌کند این است، بازیکنانی مانند هرموسو یورنته و هکتور هررا که فرصت کمی برای بازی داشته‌اند این روزها در تیم بسیار مهم هستند. منتظر بازیکنانی چون ورسالیکو، دیگو کاستا، ویتلو و کاراسکو هم هستیم.

برچسب‌ها: سیمئونه بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

104 Ababil United (ح)1399/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi