خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

سیمئونه خواستار جذب ستاره اینتر شد

سیمئونه خواستار جذب ستاره اینتر شد
به گزارش "ورزش سه"، روزنامه AS اسپانیا در شماره امروز خود نوشت اتلتیکو مادرید با الچولو به توافق رسیده است که قرارداد خود را برای دو سال دیگر تمدید کند تا این مربی باتجربه تا 30 ژوئن 2022 در وندا مترو پولیتانو بماند. ضمن اینکه سیمئونه درخواست امضای قرارداد با ستاره اینتر را دارد.
این روزنامه در ادامه نوشته است که دیگو سیمئونه طی چند روز آینده قرارداد جدید خود را با اتلتیکو امضا خواهد کرد. قرارداد فعلی الچولو در 30 ژوئن 2022 به پایان رسید و مدیران روخی بلانکو برای تمدید قرارداد سیمئونه، با خواهر و مدیربرنامه او مذاکراتشان را انجام دادند و توافق برای تمدید قرارداد 2 ساله، حاصل شد.
آ.اس همچنین مدعی شده است که سیمئونه برای تقویت خط حمله خود خواهان به خدمت گیری لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی خط حمله اینتر شده است اما به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از اپیدمی کرونا، این مسئله معادلات را بسیار پیچیده کرده است چرا که اینتر برای فروش ستاره خود 70 میلیون یورو درخواست کرده است.
مدیران چینی اینتر که بر فروش حداقل یک ستاره خود در این تابستان تأکید دارند، لائوتارو مارتینز و اشرف حکیمی دو مهره تأثیرگذار خود را از لیست غیرقابل فروش بودن خارج کرده اند و آنها برای بهبود تراز مالی خود به دنبال فروش ستاره هایشان هستند.

برچسب‌ها: اینتر میلان لائوتارو مارتینز سیمئونه اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

109 ✰★ Esteghlal ★✰1400/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi