خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

کورتوا: چک معلم خوبی برای من است

کورتوا: چک معلم خوبی برای من است
به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، دروازه بان جوان بلژیکی پس از 3 سال حضور قرضی در مادرید، سرانجام به چلسی بازگشت و در هفته اول لیگ برتر از ابتدا به میدان رفت.

کورتوا به وبسایت باشگاه گفت: "دیدن اعتماد خوزه مورینیو به من زیباست و حالا همه چیز به خودم بر می گردد، در تمرینات و بازی ها باید به سختی تلاش کنم، خوب بازی کنم و اعتماد هم تیمی ها و مربی را بدست آورم."

"همیشه فشار وجود دارد، وقتی برای تیمی بزرگ بازی می کنید این فشار وجود دارد که باید برنده باشید و بازیکنی مهمی محسوب شوید، تلاش می کنم هر بازی این کار را انجام دهم."

کورتوا در مورد چک گفت: "در تمرینات هنوز می توانم از او یاد بگیرم چون تجربه بسیار بالایی دارد. می تواند به من نکاتی در مورد لیگ برتر بگوید چون چیزهایی هستند که شاید من ندانم."

"از ابتدا او با من بسیار خوش رفتار بوده، خوب تمرین می کنید و او ثابت کرده که دروازه بان بزرگیست."

گلر بلژیکی در پایان گفت: "وقتی مقابل تیمی بازی می کنید که تازه از لیگ پایین تر بالا آمده و عادت دارند که برنده باشند، با حمایت طرفدارانشان به شما فشار می آورند و گل زودهنگام می زنند، به نظرم ما خیلی جهت درستی را انتخاب کردیم و سه گل زدیم. در نیمه دوم کنترل بازی آسان نبود ولی آن ها فقط یک شوت در چارچوب داشتند."

برچسب‌ها: چلسی پیتر چک کورتوا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

255 عقاب طلآی1393/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi