خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

مورینیو تصمیمش را گرفت؛ کورتوا، دروازه بان اول چلسی

مورینیو تصمیمش را گرفت؛ کورتوا، دروازه بان اول چلسی
ژوزه مورینیو امشب برای بازی اول این فصل تیمش در برابر بارنلی، تیبائو کورتوییس را درون دروازه قرارداده است.این سنگربان بلژیکی بیست و دو ساله فصل پیش به طور قرضی به اتلتیکو مادرید رفته بود. پیتر چک که به مدت ده سال، انتخاب اول مربیان برای دروازه بانی چلسی بوده، بر روی نیمکت خواهد نشست تا گمانه زنی ها در مورد شایعات پیرامون انتقال او شدت بگیرد. باشگاه های رئال مادرید، موناکو و پاری سن ژرمن خواهان به خدمت گرفتن این دروازه بان سی و دو ساله هستند. این در حالی است که تنها دو هفته به زمان پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده است.
و این در حالی است که پیتر چک به طور رسمی عنوان کرده بود که بر روی نیمکت نمیشیند و از طرفی باید توجه داشت که پاریس سنت ژرمن دروازه بان عالی و آینده داری به نام سیریگو را در اختیار دارد حال باید دید که سرنوشت این ستاره چه میشود

برچسب‌ها: چلسی کورتوا پیتر چک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

502 پاریس.1393/05/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi