خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

مورینیو: می دانم که چگونه از فابرگاس استفاده کنم

مورینیو: می دانم که چگونه از فابرگاس استفاده کنم
ژوزه مورینیو اعتقاد دارد که پست سس فابرگاس در بارسلونا اشتباه بوده است. این ملی پوش اسپانیایی که در حین برگزاری جام جهانی با مبلغ 36 میلیون یورو به چلسی پیوست در اولین بازی خود در برابر برنلی به پیروزی 3-1 یارانش در برابر این تیم کمک کرد. مورینیو نیز در رابطه با نحوه بازی این بازیکن گفت:"زمانی که بازیکنان انتخاب اول شما هستند این بسیار مشکل است که اشتباه کنید. فابرگاس اولین انتخاب ما بود برای این پست. من به شکل واضحی می دانستیم که او چگونه بازیکنی است چرا که ما برای مدت زیادی در یک لیگ رقیب یکدیگر بودیم. او پس از انگلستان به اسپانیا رفت، مانند من و در ده سال گذشته ما حداقل 6 یا 7 سال را با یکدیگر سپری کرده ایم و من دقیقاً می دانم که چه بازیکنی را به تیمم آورده ام.
"برای بارسا او یک شماره نه کاذب بود یا در برخی موارد شماره ده و وینگر اما من می دانستم که بهترین پست برای او چیست و او دقیقاً چیزی که ما می خواهیم را به ما تحویل خواهد داد. ذهن او سریع است و می تواند بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهد، او واقعا برای ما بسیار مهم بود و من از داشتن او خوشحالم."

برچسب‌ها: فابرگاس مورینیو چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

56 1

303 عقاب طلآی1393/05/30

پتروشیمی ممکو: سال دیگه نره ارسنال صلوات

21 شهریور (10:58)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi