خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

انتقاد و عصبانیت مورینیو از داوری پس از شکست برابر چلسی

انتقاد و عصبانیت مورینیو از داوری پس از شکست برابر چلسی
پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو پس از شکست برابر چلسی از آندره مارینر به دلیل پنالتی که علیه تاتنهام گرفت انتقاد کرد و تایید کرد که از عملکرد داور راضی نبوده است.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام با شکست 0 - 1 برابر چلسی در دربی لندن به رده هشتم جدول رده بندی سقوط کرد. پنالتی دقیقه 24 جورجینیو کافی بود که آبی پوشان سه امتیاز را به خانه ببرند و مورینیو برای اولین بار در طول دوران مربیگری خود در دو بازی پیاپی خانگی شکست بخورد. پس از سرنگونی تیمو ورنر به دست اریک دایر در محوطه جریمه، بعضی از بازیکنان تاتنهام نسبت به این تصمیم اعتراض کردند چرا که بازیکن تیم ملی انگلیس نزدیک توپ نبود. با این حال مورینیو احساس می‌کند که داور اشتباه کرده و از شکست در این دیدار ناراحت است. مربی پرتغالی به بی تی اسپرت گفت: " شرایط کمی سخت بود اما آنها چند موقعیت داشتند؟ درست است ما توپ را در اختیار نداشتیم و در نیمه اول موقعیت چندانی به وجود نیاوردیم. اما در آخر پنالتی سرنوشت بازی را تعیین کرد. در آخر آنها با پنالتی به گل رسیدند که اصلا پنالتی نبود که بشود گفت موقعیت خطرناک، تک به تک یا موقعیت صددرصد گل بوده است. قبول این پنالتی سخت و شکست خوردن به این شکل کمی دردناک است. من از عملکرد داور راضی نبودم. رابطه خوبی با او دارم و این به من اجازه می‌دهد که بگویم نمایشش را دوست نداشتم. "

برچسب‌ها: چلسی مورینیو تاتنهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

139 آبی اناری ها3 (ح)1399/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi