خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

مورینیو: فکر نمی‌کنم راموس اخیرا مدرک پزشکی گرفته باشد

مورینیو: فکر نمی‌کنم راموس اخیرا مدرک پزشکی گرفته باشد
ژوزه مورینیو پس از اظهارات سرخیو راموس در خصوص مصدومیت دیگو کاستا و سسک فابرگاس اظهار داشت: بهتر است قبل از اینکه درباره آمادگی بازیکنان من صحبت کنی، مدرکت را بگیری و پزشک شوی.

این اظهارات از سوی سرمربی چلسی زمانی بیان شد که مدافع رئال مادرید با وجود اینکه مدعی شد به فابرگاس و کاستا اشاره‌ای ندارد، تعهد این دو بازیکن به تیم ملی را زیر سوال برد.

مورینیو ادامه داد: از زمانی که من سرخیو راموس را می‌شناسم، یک بازیکن فوق‌العاده در فوتبال بود اما پزشک نیست. نه او دکتر است و نه من. من کارم را به بهترین شکلی که می‌توانم انجام می‌دهم اما دکتر نیستم.

وی خاطرنشان کرد: پزشک چلسی و پزشک تیم ملی فوتبال اسپانیا اسکن‌هایی انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که این دو بازیکن در شرایط بازی نیستند. من کسی نیستم که با آنها مخالفت کنم و فکر نمی‌کنم که سرخیو در دو سال اخیر مدرک پزشکی گرفته باشد که این مسئله را درک کند.

سرمربی چلسی اضافه کرد: کمپانی در دیدار مقابل ولز برای بلژیک بازی نکرد و امروز به میدان رفت. آیا او به تیم ملی فوتبال کشورش تعهد دارد؟ من فکر می‌کنم دارد. او کاپیتان بلژیک است. آیا او با بازی نکردن مقابل ولز تقلب کرده بود تا امروز بازی کند؟ من فکر نمی‌کنم. بنابراین همه ما پذیرفتیم که او مصدوم است.

مورینیو گفت: صد در صد به پزشک تیمم اعتماد کردم. اگر دل‌بوسکه به پزشک تیمش اعتماد ندارد، این مشکل من نیست. من با پزشک تیمم مشورت می‌کنم و به حرف‌هایی که او می‌زند، باور دارم. م

برچسب‌ها: چلسی مورینیو راموس دیگو کاستا فابرگاس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 1

443 ورامین آتشین1393/09/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi