خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

قنبرزاده: قیمت عبدالرحمان بیشتر از بودجه سالانه تیم ماست

قنبرزاده: قیمت عبدالرحمان بیشتر از بودجه سالانه تیم ماست
ما از نظر فوتبالی و استعداد خیلی برتر از کشورهای عرب هستیم
قنبرزاده: قیمت عبدالرحمان خیلی بیشتر از بودجه سالانه تیم ماست
تيم نفت‌ ایران روز سه شنبه در دومين دیدار از مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا برابر العيني صف آرایی خواهد کرد که براي عمر عبدالرحمان، هافبک خود در حدود 14 ميليارد تومان هزينه کرده است.

منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت‌تهران اعتقاد دارد که هزینه این بازیکن از کل بودجه تیمش بیشتر است: "هزینه تمدید قرارداد عمر عبدالرحمان با العین اندازه یک سال بودجه نفت نیست، بلکه خیلی بیشتر از بودجه نفت است. ما تیممان را بین 10 تا 11 میلیارد تومان بسته ایم و شما ببینید که چقدر این رقم با پول یک بازیکن العین فرق دارد. به هر حال باشگاه های عربی هزینه های زیادی برای تیم هایشان می‌ کنند".

مدیرعامل نفت تهران در گفت‌وگو با "مستر90" اظهار داشت: "البته این موضوع من را اصلا نگران نکرده است. پول همه چیز نیست و شما دیدید که تیم لخویا که برابر پرسپولیس بازی کرد، هم دو بازیکنش اندازه کل بودجه پرسپولیس ارزش داشت، اما سه گل دریافت کرد و به کشورش برگشت. من این موضوع را با آب و هوای شمال ایران با مناطق جنوبی مقایسه می‌ کنم. شما می‌ بینید که در مناطق جنوبی نمی‌ توان گلی کاشت و اگر هم این کار شدنی باشد هزینه اش صد برابر هزینه ای است که همان گل در شمال کشور پرورش پیدا می‌ کند. از نظر من این مثال خوبی برای مقایسه فوتبال ایران با کشورهای عربی است. ما از نظر فوتبالی و استعداد خیلی بهتر از آنها هستیم".

بحث بعدی این است که مرتضی پورعلی‌گنجی ادعا کرده که حدود 70 درصد از قراردادش با تیانجین چین را به باشگاه نفت داده است تا رضایتنامه بگیرد. این موضوعی است که منصور قنبرزاده آن را رد می‌ کند: "من این موضوع را از اساس تکذیب می‌ کنم. قرارداد پورعلی‌گنجی دو بخش دارد؛ یک بخش آن مربوط به رضایتنامه می‌ شود که باشگاه تیانجین با ما برسر مبلغش مذاکره کرد. بخش دیگر آن هم مربوط به خود قرارداد پورعلی‌گنجی می‌ شود که من از آن اطلاعی ندارم. پورعلی‌گنجی پول قراردادش را به ما نداده است. بلکه ما پول رضایتنامه مان را از تیانجین دریافت کردیم".

بیرانوند که پیش از سفر به ازبکستان مصاحبه آتشینی علیه اوضاع مالی تیمش کرده بود، دو اشتباه محرز در بازی با پاختاکور کرد تا حالا خیلی ها منتظر واکنش باشگاه نفت‌تهران باشند. با این حال قنبرزاده می‌ گوید در این موضوع بیرانوند تقصیری نداشته است: "اصلا ما تقصیرها را به گردن بیرانوند نمی‌ اندازیم. نفت‌تهران روی شرایط فوتبال گل خورد و بیرانوند هم مثل هر بازیکن دیگری ممکن است جاهایی اشتباه کند. اگر یک تیم گل بزند همه نقش دارند و روی گل خورده هم نمی‌ شود یک نفر را مقصر دانست".

قنبرزاده در پایان گفت: "من می‌ دانم که امروز جلسه ای در سازمان لیگ برای حل شدن مشکل حق پخش بوده است. من می‌ دانم که آقای تاج چقدر دنبال این است که پول حق پخش را بگیرد. نباید ایشان حس کند که در این راه تنهاست و همه باید به او کمک کنند. من خودم دیدم زمانی که هفته پیش برای پرواز ما مشکل پیش آمد، همین آقای تاج وساطت کرد تا مشکل ما حل شود. ایشان نشان داده که به فکر فوتبال است و همه ما هم باید به او کمک کنیم".

برچسب‌ها: نفت تهران قنبر زاده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

373 شیاطین سرخ123341393/12/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi